در قوچان راه اندازی شد؛
امام جمعه شهرستان قوچان از راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع موادضدعفونی کننده برای خانواده های بی بضاعت به صورت رایگان در سبد کالایی که تهیه شده است خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 13 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک رضوی از قوچان حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی در نشست خبری با  اصحاب رسانه  در روز پنجشنبه که در دفتر ستاد نماز  جمعه این شهرستان برگزار شد عنوان کرد : مدیریت امری مهم است و  زندگی و بحران ها رامدیریت کنیم ، ائمه اطهار(ع) با همه سختی ها و مشکلات امورات را مدیریت می کردند.

 

وی با بیان اینکه  بیماری کرونا با توجه به نکات منفی زیادی که دارد، نکته مثبتش این است که قدر نعمات الهی را بیشتر بدانیم اظهار کرد : با پیگیری های بعمل آمده موادضدعفونی کننده تولید شده برای خانواده های بی بضاعت به صورت رایگان در سبد کالایی که تهیه شده است  اهدا می شود و با هماهنگی های بعمل آمده از روز شنبه الکل بیشتری تحویل کارخانه مذکور قرار می گیرد و سعی می شود در هفته آینده این امر به صورت فراگیر باشد و در دو داروخانه سطح شهر با تمهیدات و برنامه ریزی  لازم به مردم ارائه شود‌.

 

امام جمعه قوچان با بیان اینکه فضای شهرستان امروز نیاز به همدلی و همگرایی دارد ادامه داد : کارگاه تولید ماسک نیز با هماهنگی های به عمل آمده راه اندازی شده و از فردا ( جمعه 23 اسفند ) شروع به کار خواهند کرد.

 

حجت الاسلام دستجردی با بیان این موضوع که از هفته آینده دو روز به صورت مستقیم با مردم شهرستان در ارتباط خواهیم بود بیان کرد : مسئول قرارگاه فرهنگی  در حال محتواسازی می باشد، ستاد نمازجمعه نیز از هفته گذشته که این دومین مصاحبه خبری و ارتباط مستقیم با مردم عزیز می باشد. 

 

امام جمعه قوچان گفت: دغدغه ما امروز در کار فرهنگی است و کانال ستاد نماز جمعه نیز اخبار فعالیت های فرهنگی را محتواسازی می کند و در فضای مجازی انتشار میدهد .

 

 وی با بیان این موضوع که  اگر ما به مسائل اجرائی شهرستان ورود پیدا می کنیم، به خاطر پشتوانه مسائل فرهنگی می باشد گفت:  بعنوان امام جمعه از ابتدای ورودم به شهرستان درکنار مردم عزیز بوده ام، هستم وخواهم بود.

 

حجت الاسلام دستجردی  با اشاره به اینکه  مدیریت کنترل تب سنجی در شهرستان به ستاد نماز جمعه واگذارشده است گفت: این کار  با هماهنگی نیروهای بسیجی و هلال احمر و جهادی به صورت شیفت بندی از هفته گذشته آغاز شده است و بچه های جهادی، حزب الهی و مومنین و نیروهای مردمی نیز هر روز با بنده در ارتباط هستند و همفکری می کنندو چگونه می توانیم به مردم عزیز کمک کنیم. 

 

امام جمعه قوچان  در ادامه افزود:  دشمن تلاش می کند که جامعه ایران را دو قطبی کند و رسانه های مختلف جهان در تلاشند که هم از بعد سیاسی و هم از بعد اقتصادی ایران را دچار مشکل کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین دستجردی  تاکید کرد : مردم عزیز قوچان نگران نباشند ، همه و همه در تلاشند و دست در دست یکدیگر تا این مشکل برطرف شود.

 

 وی در باره مشکلات مالی مردم  در مراجعه به بیمارستان ها گفت: امروز نیز در بیمارستان عرض کردم خیرین زیادی به اینجانب مراجعه و اگر در بیمارستان مشکل نقدینگی و امکانات جانبی وجود داشت این بزرگواران ( خیرین ) حاضر به همکاری می باشند.

 

حجت الاسلام دستجردی با اشاره به این نکته که تا به امروز سطح شهرستان سه بار ضد عفونی شده است گفت : با هماهنگی های به وجود آمده شهرداری، ارتش، بسیج و نیروهای مردمی در تلاشند که به صورت مستمر شهر را ضدعفونی کنند.

 

امام جمعه قوچان در باره مسائل بداشت عمومی و قوق شروندی گفت : از مردم عزیز درخواست می کنم که ماسکها و دستکش های خود را در خیابان رها نکنند تا مشکلات برای مردم و همشهریان به وجود نیاید.

 

وی در پایان اضافه کرد : بیش از ۱۵۰ هیات مذهبی در شهروروستا قوچان وجود دارد و اکنون با شرایط کنونی ، پیشنهادمی کنیم با ایجاد کانال و گروه های مذهبی، فرهنگ سازی نموده ودر فضاهای مجازی مردم رابا مردم عزیز درارتباط باشند و  با مطلبی، سخنی ویا کلیپی آرامش را به دل های آنها ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار