راستی در طی دو ماه گذشته که همه‌گیری کرونا در کشور جان بسیاری از هم‌وطنان را گرفته و همه‌ی کشور خصوصاً کادر درمان و مثل همیشه بسیج دلاور و سپاه قهرمان و ارتش دلیر همگام با کادر درمان در حال تلاش و مبارزه هستند جنابان اصلاح طلب کجا بوده و هستند؟
کد خبر: ۸۳۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۶ 14 March 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ بیست و چهار سال قبل جریانی موسوم به اصلاح طلبی در کشور به سر کرده‌گی محمد خاتمی به را افتاد که گروهی دنیا دوست و مال اندوز و قدرت طلب با شعارهای دهان پُر کن و دشمن پسند به همه چیز این کشور ، ریز و درشت گیر می‌دادند و خواهان اصلاح همه چیز و همه کس می‌شدند.

روباه ، اصلاح‌طلبان و کرونا

این به ظاهر اصلاح طلبان هر وقت بر اریکه‌ی قدرت بودند خواه در مجلس یا دولت ، تا توانستند خوردند و بردند و غارت کردند ، هر وقت هم که ملّت آنها را پس زد شروع به خودزنی و مظلوم‌نمائی نموده و فریاد واویلا سر دادند.

جریان اصلاح طلب برای کسب رضایت و توجّه آمریکا و کشورهای اروپایی همگام با آنها همیشه در صدد تصویب و آوردن قوانینی بودند که اربابان خارجی آنها بتوانند به این کشور و این ملّت تسلط پیدا کنند.

بسیاری از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس و کارکنان و وزرای دولت اصلاح طلب پس از جمع‌آوری مال نامشروع فراوان از بیت المال و گرفتن شهروندی آمریکا ، انگلیس و کانادا به عنوان شهروند آن کشورها پذیرفته شدند و تحت عنوان کارشناس در شبکه‌های بی بی سی ، شبکه‌ی وهابی ایران اینترنشنال و شبکه‌ی خبری صدای آمریکا به فعالیّت مشغول شدند.

وزیر ارشاد دولت اصلاحات ساکن لندن شد و کارشناس بی بی سی ، نماینده‌ی اصلاح طلب مجلس ششم در آمریکا کشف حجاب کرد و شد منتقد نظام و ملّت ، سفیر سابق شد عضو اپوزیسیون و ...

جریان اصلاح طلب ورشکسته‌ی داخلی هم به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود از هر تجمع غیرقانونی و اعتراض غیرمدنی و مسئله‌ی داخلی کشور برای خوش رقصی و دُم تکان دادن برای اربابان خود استفاده و خودی نشان دادند.

یکی از کلیدی ترین و مهمترین اقدامات اصلاح‌طلبان در تمام دوره‌ها در مجلس و دولت ، گیر دادن به سپاه ، بسیج ، نیروهای مسلح و مدافعان واقعی این آب و خاک نظیر سپاه قدس بود.

در هر زمینه‌ای از جمله در مورد هواپیمای اوکراینی تا توانستند به ناحق و ناجوانمردانه به نیروهای مسلح خصوصاً سپاه عزیز و توانمند تاختند.

اصلاح طلبان هر جا پول و مقام باشد پرسه می‌زنند و هر جا سختی و رنج و گرفتاری غیب می شوند، در سیل ، زلزله و خطر داعش و ... همیشه در خط مقدم بسیج و سپاه و ارتش حضور داشته و اصلاح طلبان و سلبریتی های آنها غایب بوده‌اند.

راستی در طی دو ماه گذشته که همه‌گیری کرونا در کشور جان بسیاری از هم‌وطنان را گرفته و همه‌ی کشور خصوصاً کادر درمان و مثل همیشه بسیج دلاور و سپاه قهرمان و ارتش دلیر همگام با کادر درمان در حال تلاش و مبارزه هستند جنابان اصلاح طلب کجا بوده و هستند؟

جناب روباه که بنیانگذار اصلاحات و به هر بهانه‌ای بیانیه صادر می‌کرد و همپالگی‌هایش چرا سکوت لال‌وار به خود گرفته‌اند؟ در کدام پستو و زیر زمینی پنهان شده‌اند؟ زمانیکه شیپور جنگ نواخته شود فرق بین مرد و نامرد مشخص می‌گردد.

شیپور جنگ بیولوژیک دو ماه است نواخته شده فرهیخته‌ترین و عزیزترین افراد جامعه در قالب پرسنل درمان ، بسیج ، سپاه ، ارتش ، نیروهای داوطلب و خیرین در میدان جهاد مشغول مبارزه هستند ولی به اصطلاح «اصلاح‌طلبان» بخوانیم با غیرت یا بی‌غیرت خصوصاً جناب روباه حتی پیامی برای ماندن مردم در خانه ندادند.

این جنگ هم پایان می‌پذیرد و مردم و نظام اسلامی ولو ، با دادن تلفاتی از بهترینهای خود این دوره را طی می‌کند ولی روسیاهی می‌ماند برای به اصطلاح «اصلاح طلبانی» که فقط در شادی‌ها و خوشی‌ها مردم را می بینند و در سختی ها و رنج‌ها دچار کورمردمی شده و مردم را نمی بینند.
راستی از روباه چه خبر؟

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
با برادران اصولگرا در قرنطینه ساختگی هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار