رئیس بخش صرع بیمارستان ازنابروک آلمان مطرح کرد:
رئیس بخش صرع بیمارستان ازنابروک آلمان ضمن تشریح راه‌های درمانی نوین صرع گفت: سطح بسیاری از پزشکان ایرانی مطلوب بوده و مهم است که ارتباطات جامعه پزشکی ایران و دنیا گسترده‌تر شود.
کد خبر: ۸۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 26 August 2015
پروفسور کلینگ هاوس در نشست خبری دومین سمپوزیم بین‌المللی صرع که در بیمارستان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در این برنامه‌ای که امروز دایر بوده تلاش شده که با حضور همکاران و پزشکان در ارتباط با عوامل شکل دهنده بیماری صرع بحث شود و در حاشیه آن درمان توسط تیم پزشکی انجام گیرد.

رئیس بخش صرع بیمارستان ازنابروک آلمان افزود: بعد از درمان دارویی مسئله مانیتورینگ برای درمان صرع در میان بوده و بیمار بعد از مراجعه و ارزیابی از شدت و نوع بیماری جراحی می‌شود، ضمن اینکه قسمت قابل توجهی از این عمل در این مرکز انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: بیماری صرع در حال حاضر برای بسیاری از مردم ناشناخته بوده و حتی شیوه‌ای برای درمان این بیماری وجود دارد که از طریق الکترودگذاری درون جمجمه می‌توان امواج تشنج را کنترل کرد.

کلینگ هاوس ادامه داد: صرع با چنین روش‌های نوین قابل درمان بوده و در آینده‌ای نزدیک کشورهای دنیا با دارا بودن تکنیک‌های هسته‌ای می‌توانند تمام شیوه‌های درمان صرع را بر روی بیماران خود اجرایی کنند، لازم به یادآوری بوده که مرکز مانیتورینگ بیمارستان رضوی یکی از پیشرفته‌ترین‌ها در زمینه درمان صرع است.

رئیس بخش صرع بیمارستان ازنابروک آلمان یادآور شد: ابن سینا در دهه هزار میلادی یک پزشک و حکیم برجسته بوده و توانسته است با عمل پیوند زدن بسیاری‌ از بیماری‌ها را درمان کند و این افتخاری بوده که ایران آن را در زمینه پزشکی دارا است ضمن اینکه سطح بسیاری از پزشکان ایرانی مطلوب بوده و مهم است که ارتباطات جامعه پزشکی ایران و دنیا گسترده‌تر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار