رییس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق از آموزش همکاران بوسیله تبلیغات محیطی و ارسال پیامک‌های بهداشتی از یک سو و عملیات ضدعفونی، توزیع محلول ضدعفونی بین همکاران و... از سوی دیگر، برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 18 March 2020

Image result for شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران -منطقه شمال شهر لگو

به گزارش تابناک سمنان: سیدوحید سیدموسوی افزود: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت و بهداشت همکاران و خانواده‌های آنها، از همان روزهای اول، اقدامات و آموزش‌های پیشگیرانه و موثری را انجام داده و همچنان در حال رصد شرایط و ایجاد محیطی امن برای همکارانمان هستیم.

وی ادامه داد: طبق مصوبه شورای اقامه نماز وزارت نفت در کلیه مراکز و تاسیسات تابعه این منطقه، اقامه نماز جماعت لغو گردیده و همکارانی که قصد ادای فریضه الهی نماز در سر وقت دارند، از مهر  و جانماز شخصی خود استفاده می‌کنند.

سیدموسوی تصریح کرد: مطابق دستور ستاد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران دوره‌های آموزشی و جلسات غیر ضروری در این منطقه نیز لغو گردیده و با همت و تلاش واحد اچ.اس.ای توزیع ماسک، دستکش یکبار مصرف و محلول ضدعفونی بین همکاران را با جدیت دنبال نموده تا همچنان شرایط ایمنی منطقه را حفظ کنیم.

وی به چاپ و نصب اطلاعیه‌های بهداشتی راه‌های مقابله با کرونا در محیط‌های پرتردد همکاران و تبلوهای اعلانات منطقه اشاره کرد و گفت: تا کنون بیش از 5هزار پیام کوتاه بهداشتی نیز برای 600نفر از همکاران ارسال نموده‌ایم.

رییس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه شمال‌شرق نیز در همین رابطه گفت: با شناسایی و اولویت بندی اماکن در معرض آلودگی منطقه، ضدعفونی و گندزدایی کل منطقه بصورت روزانه را آغاز و همچنان بر اساس فراخور نیاز ادامه خواهیم داد.

علی عرب‌یارمحمدی اظهار داشت: با مساعدت مدیر منطقه و همکاران واحدهای مختلف، ضدعفونی کردن و گندزدایی منازل سازمانی الف و ب مرکز منطقه، درمانگاه مرکز منطقه، مهمانسراها و مامورسراهای شاهرود، سبزوار، نیشابور و مشهد مقدس، سالن‌های ورزشی و ساختمان اداری مرکز منطقه، حراست، رستوران، انبار، ترابری، مخابرات و... در دستور کار ما قرار گرفته و به طور کامل ضدعفونی شده است.

وی ادامه داد: همکاران ما با حفظ ملاحظات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر و مکان‌های عمومی منطقه نیز کرده‌اند و تا زمان ریشه‌کنی این ویروس طرح ضدعفونی به صورت مداوم انجام خواهد شد.

رئیس واحد اچ.اس.ای منطقه شمال‌شرق در پایان گفت: نظارت بیشتر بر فرآیند ضدعفونی و گندزدایی خودروهای سبک و سنگین، اتاق‌های اداری و اتاق‌های کنترل و سرو چای با استفاده از لیوان یک بار مصرف و قندهای بسته بندی شده تک نفری در بین کارکنان از دیگر برنامه‌های در حال انجام است.

عرب‌یارمحمدی تاکید کرد: آموزش‌های مرتبط با ویروس کرونا و نحوه مقابله با آن بصورت پیوسته و در تمامی شرایط، برای بسیاری از کارکنان منطقه در حال انجام است، به عنوان نمونه در راستای اقدامات پیشگیرانه و کاهش امکان در معرض قرار گرفتن همکاران، به پرسنل رستوران و شرایط امکان رزرو غذا، آموزش‌های لازم داده شده است.

شایان ذکر است: مطابق اعلامیه وزارت بهداشت، دو استان سمنان و خراسان رضوی (که بخشی از محدوده استحفاظی منطقه شمال‌شرق است) از استان‌های بحرانی درگیر با کروناست و سرعت انتشار کرونا در این استان‌ها برای مسئولان وزارت بهداشت نگران کننده اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار