بعد از حواشی که صحبت‌های امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک ایجاد کرد، این بازیگر با انتشار ویدیویی در فضای مجازی صحبت‌هایش را پس گرفت.
کد خبر: ۸۳۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 19 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛بعد از حواشی که صحبت‌های امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک ایجاد کرد، این بازیگر با گذاشتن ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به نوعی صحبت‌هایش را پس گرفت.

رستمی در این ویدیو گفت: بعد از حضورم در برنامه فرمول یک؛ سوالاتی را مطرح کردم که تقریبا بلافاصله بعد از برنامه دوستان متخصص از وزارت بهداشت با من تماس گرفتند و درباره خیلی از این سوالات هم با هم گ‍پ زدیم. شخص آقای احمدزاده که زحمت آوردن دانشجویان ما از چین را کشیدند و خودشان ۴۰ ـ ۵۰ روز در قرنطینه بودند، در این موارد با من گپ زدند. همچنین دیشب آقای ملک‌زاده در برنامه فرمول یک حضور پیدا کرد و تقریبا به سوالات من جواب داده شد.

وی ادامه داد: هر کشوری یک پروتکل اقلیمی دارد و من نمی‌دانستم. دیشب متوجه شدم که ایتالیا به قرنطینه اعتقاد دارد، ولی انگلستان می‌گوید که من قرنطینه نمی‌کنم. ما الان در ایران باید کاری کنیم که سرعت رشد این ویروس و همه‌گیری آن و نمودارش طوری باشد که از خط کادر درمانی ما بالاتر نزند. باید با در خانه ماندن این قضیه را کنترل کنیم.

این بازیگر در ادامه بیان کرد: در مورد پرواز‌های ماهان هم گپ زدیم و من تازه فهمیدم که کشور آلمان هم تا سه روز پیش به چین سفر داشته و از سه روز قبل این پرواز‌ها لغو شده است. البته در مورد زیرساخت‌های فضای مجازی هنوز هم اعتقاد دارم

عصر ایران

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
متاسفانه هرچقد که شجاع باشی باز حرف حق را نمیشه بزنی چون بعد دوروز باید بابتش عذرخواهی کن.پس دنبال یه جا واسه حرف حق بگردیم هرچند من گشتم نبود نگرد نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار