پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به مناسبت روز جهانی آب
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل تاکید کرد که باید عزم عمومی برای مدیریت بهینه و پایدار منابع آب ایجاد شود و استمرار یابد.
کد خبر: ۸۳۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 21 March 2020

به گزارش تابناک اردبیل،‌ عباس جنگی مرنی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به مناسبت فرارسیدن سوم فروردین روز جهانی آب پیامی را صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

 مطابق برنامه همه ساله، سازمان ملل متحد به مناسبت روز جهانی آب در ۲۲ مارس (برابر با سوم فروردین) شعاری را با محوریت رفع چالش‌های جاری و آتی منابع آب در نظر گرفته و اعلام نموده که امسال شعار «آب و تغییر اقلیم، مسئولیت اجتماعی» انتخاب شده است. شعاری که امسال بیش از پیش بر نقش مردم بعنوان محور توسعه همه جانبه در بخش آب تاکید دارد و مسئولیت اجتماعی و همگانی در قبال منابع آب را یادآوری می کند و سعی دارد برای حفظ و صیانت از این منبع خدادادی، تکیه بر اهتمام جمعی مردم را به عنوان یک راهکار اصلی، تبیین و تاکید نماید.

صیانت و پاسداری از منابع آب در دسترس و تامین پایدار و مطمئن آب شرب و بهداشت برای مراکز جمعیتی استان اردبیل در کنار تامین آب برای بخش های مصرف کشاورزی و صنعت سازگار با محیط زیست، خدمات و گردشگری و نیازهای زیست محیطی، رسالت اصلی شرکت آب منطقه ای اردبیل است و در این راه، برنامه ریزی و تلاش بی وفقه می نماید. همچنین بایستی تاثیر تغییرات اقلیمی در برنامه ریزی و مدیریت منابع آب حوضه های آبریز مورد توجه دست اندرکاران قرار گیرد. این مهم در کنار پیگیری و اقدام مسئولانه متولیان مدیریت منابع آب، همیاری و مشارکت عمومی مردم عزیز را نیز می طلبد تا با مصرف بهینه آب، پایداری فعالیت ها و برنامه های توسعه استان اردبیل حاصل شود.

بدون شک هر اقدام و برنامه ای برای مدیریت منابع آب در حوضه های آبریز با لحاظ شرایط تغییرات اقلیمی، بدون مشارکت و نقش آفرینی موثر مردم به عنوان ذینفعان اصلی آب، نتیجه مطلوب نخواهد داشت و بر این اساس است که باید عزم عمومی برای مدیریت بهینه و پایدار منابع آب ایجاد شود و استمرار یابد.

 امید است با مشارکت همدیگر و با ارتقای مسئولیت اجتماعی خود در قبال منابع آب، بتوانیم با حرکت در مسیر فرهنگ سازی برای مصرف بهینه آب، صیانت از منابع آب و پایداری برنامه های توسعه، وظیفه و دین خویش را برای نسل حاضر و آیندگان به درستی ایفا نماییم.

عباس جنگی مرنی 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار