دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از توقف زمین خواری در پارک شرقی کرمانشاه و تحت پیگرد قرار گرفتن متخلفین خبر داد.
کد خبر: ۸۳۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 23 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه شهرام کرمی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از وصول گزارشاتی مبنی بر مشاهده تخلف دیوارکشی در بخشی از پارک شرقی کرمانشاه، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی های انجام شده از سوی ضابطین دستگاه قضایی یک فقره زمین خواری در این پارک تائید شد و از ادامه عملیات دیوارکشی در این پارک جلوگیری به عمل آمد.

مدعی العموم کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از احراز تخلف زمین خواری در پارک شرقی کرمانشاه، دستورات قاطع و سریع در خصوص شناسایی و برخورد با مباشرین، شرکاء و معاونین جرم مذکور وهمچنین قصور یاعدم قصور مامورین دولتی و شهرداری صادر شد.

وی در ادامه با هشدار به زمین خواران و متصرفین اراضی ملی در استان، اعلام کرد: با متجاوزان به اراضی ملی به‌شدت برخورد کرده و هرگونه دست درازی به این اراضی را قطع می‌کنیم.

این مسئول اضافه کرد: بهره مندی از منابع طبیعی، هوای پاک و فضای سبز از حقوق حقه عامه شهروندان بوده و با شخص و یا اشخاصی که قصد تجاوز به حقوق عمومی را دارند به شدت برخورد خواهد شد.

کرمی در ادامه خواستار هوشیاری بیشتر دستگاه های اجرایی ذیربط مانند شهرداری، امور اراضی، میراث فرهنگی، منابع طبیعی، محیط زیست و نیروی انتظامی در برخورد با زمین خواران و متصرفین اراضی طبیعی و ملی شد و گفت: باتوجه به اینکه در تعطیلات نوروزی قرار داریم، عده ای از سودجویان و زمین خواران ممکن است به خیال تعطیلی دستگاه های ذیربط تخلفاتی داشته باشند، لذا انتظار داریم دستگاه های مذکور هشیاری خود را حفظ کرده و راه هرگونه تخلف را بر این سودجویان ببندند.

وی در پایان اعلام کرد: متخلفین باید آگاه باشند که چشمان دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی بیدار است و اجازه تخلف را به آنها نمی دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار