غلامرضا بنی اسدی
کد خبر: ۸۳۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 23 March 2020

تابناک رضوی: تعطیل کنید ادارات را. تعطیل کنید هرجایی را که با تشکیل جمعیت می تواند زنجیره کرونا را شکل دهد. این حرف آخری است که همین اول باید فریاد زد. همیشه برای کار وقت هست. برای پیگیری امور وقت هست اما وقتی زندگی نباشد کجا می توان به کار و انجام امور پرداخت؟ تعطیل کنید این روز های پر خطر را. حداقل تا پایان تعطیلات نیمه دوم سال نو، به همین قرار باشید.

باور کنید که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. مگر چند درصد مردم برای این بازه زمانی تنظیم برنامه می کنند که شما می خواهید با بازگشایی ادارات، خدمت رسانی کنید؟ همه سال ها این روزها کار چندانی انجام نمی شود چه رسد به امسال که در ایام کاری هم چندانذکاری انجام نمی شد. بیاییم و این روز های پر خطر پیش رو را از تقویم کاری خارج کنیم.

اگر آدم های کاریی باشیم خواهیم توانست با کاردانی و فعالیت افزون تر در روزهای سلامت جبران کنیم کار هایی را که این روز ها بر زمین مانده است. می توانیم خیلی بیشتر کار کنیم و از میانگین سال های عادی هم بیشتر کار کنیم و این نیازمند سالم ماندن و به سلامت رساندن روز هاست. اما وقتی که شیوع کرونا دارد دامن گستر می شود نه می توان امروز کاری کرد و نه فرصتی برای فردا می ماند. بگذریم، نیاز نیست که یک لشکر از کلمات را شمار کنیم.

در خانه اگر کس است، یک حرف بس است و چون می دانیم در خانه تصمییم سازی و تصمیم گیری کشور، صاحب خردانی بصیر و خبیر هستند به همین جمله، به جای آن یک حرف بسنده می کنیم که؛ آمار مبتلایان کرونا رو به فزونی است. لطفا ادارات را تعطیل کنید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار