هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: روز جانباز یادآور حماسه و ایثار است.
کد خبر: ۸۳۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 29 March 2020

حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز اظهار داشت: روز جانباز یادآور حماسه و ایثار است. افتخار جانبازان این است که حضرت ابوالفضل (ع) بزرگ جانباز کربلا و مقام معظم رهبری بزرگ جانباز انقلاب است.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری جانبازان شهیدان زنده اند. این عزیزان یادگار‌های دفاع مقدس بوده که علی رغم داشتن مشکلات متعدد روحی و جسمی روحیات انقلابی و دفاع مقدس خود را فراموش نکرده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه جانبازان در تمام عرصه‌های مورد نیاز جامعه حضور دارند خاطرنشان کرد: این عزیزان هیچ توقعی نداشته و ملت بزرگ و فهیم ایران قدر ایثار آن‌ها را می‌دانند. امروزه تنها راه قدردانی از این اسوه‌های صبر و معرفت تکریم این عزیزان است.

حجت الاسلام هادی عسگری در پایان گفت: امسال با توجه به وضع پیش آمده و شیوع ویروس کرونا امکان تکریم این عزیزان به صورت حضوری وجود نداشته، اما به تمامی ادارات ابلاغ شده تا در زمان مناسب تکریم از این عزیزان به عمل بیاید. پیام‌های بهداشتی در رابطه با شیوع کرونا به ویژه برای جانبازان ۸۰ درصد، نخاعی و شیمیایی حاد و متوسط ارسال شده است. تبلیغات محیطی با مضمون روز جانباز که یادآور حماسه و ایثار است نیز انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار