رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت:در اجرای این طرح ،تردد خودروها از ساعت ۵ بامداد الی ۲۴ روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود. 
کد خبر: ۸۳۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 30 March 2020

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی افزود:در اجرای این طرح که در راستای تدابیر ستاد ملی پیشگیری  و مقابله با کرونا و ضرورت محدودیت های جدی  اجرا می شود تردد شهروندان نیز به مناطق ییلاقی اطراف شهرها،تفرجگاها ،بوستان ها و پارک ها ممنوع بوده و مسیر های منتهی به این اماکن تفریحی مسدود می شود. 

وی خاطر نشان کرد:در محدوده های غیر مسکونی ،بلوار نماز و بلوار شهید ناصری و تمامی مسیرهایی که به ارتفاعاک منتهی می شود محدودیت کامل تردد اعمال می شود. 

 

سرهنگ دهنوی ضمن درخواست از شهروندان فهیم و قانونمدار برای همکاری با پلیس گفت:هدف از اجرای این طرح جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تامین سلامتی مردم عزیز است. 

 

وی تاکید کرد:رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی توجه باشند ۵۰۰هزار تومان اعمال قانون می شوند و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می شود. 

 

سرهنگ حمیدرضا دهنوی  در پایان گفت:خودروهای حامل مواد غذایی ،مواد بهداشتی و اقلام درمانی ،سوخت رسان و خودروهای کالاهای مورد نیاز مردماز این طرح مستثنی هستند. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار