کد خبر: ۸۳۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 30 March 2020
با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده محترم ولی فقیه و مسئولین حوزه های علمیه و دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج طلاب استان در دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد،حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک اعیاد شعبانیه و خدا قوت خدمت دستگاه‌های مرتبط و فعال در زمینه مبارزه با پدیده منحوس کرونا گفت: با توجه به بحران شیوع کروناویروس منحوس و مشکلاتی که برای جامعه و کشور ما بوجود آورده است، متاسفانه تعدادی از هموطنان و هم استانی‌های ما دچار این بیماری شده اند، لازم است که همه دستگاه‌های دولتی، نظامی و انتظامی در استان برای مقابله با این پدیده شوم فعالیت شبانه روزی داشته باشند و مردم نیز برای شکست این بیماری با مسئولین همکاری کنند.
وی در خصوص کفن و دفن فوتی های ناشی از کرونا و فتوای مقام معظم رهبری افزود: باید امکانات لازم برای کفن و دفن اموات کرونایی و ابزار مخصوص وجود داشته باشد و اگر امکانات فراهم نشود از سایر روش‌ها مثل تیمم و غیره استفاده شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهارکرد: لازم است که دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری زمینه ایجاد سردخانه مختص این بیماری و تغسیل اموات را فراهم کنند و امکانات لازم از جمله لباس‌های مخصوص برای افرادی که داوطلبانه نسبت به کفن و دفن اموات اقدام می نمایند را تهیه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان هماهنگی لازم را برای حضور طلاب داوطلب برای تغسیل اموات و کفن و دفن آن‌ها را بعمل و شرایط را فراهم کنند.
لازم به ذکر است که حجت الاسلام افتخاری- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان مسئول پیگیری این امر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار