مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام ؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان ایلام و اجرای طرح ملی غربالگری از ۱۳ اسفند ماه تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۶ هزار و ۶۱۹ نفر در مبادی ورودی استان غربالگری شده اند.
کد خبر: ۸۳۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 02 April 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حسین عارفی افزود:  از این تعداد ۳۲ نفر دارای علائم مشکوک به کرونا شناسایی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد:  در این مدت ۲۰ پایگاه غربالگری کرونا در تمامی شعب جمعیت هلال احمر استان فعال بودند.

وی اظهار کرد: در پست های غربالگری ویروس کرونا ۲۰ تیم عملیاتی با بهره مندی از یک هزار و ‭۳۸۲‬ (نفر روز) نیروی عملیاتی متشکل از پرسنل و اعضا با استفاده از ‭۱۳۰‬ (دستگاه روز) خودرو عملیاتی در این طرح مشارکت داده شده است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام، با تلاش جوانان و داوطلبان هلال احمر استان ایلام تاکنون ۱۷ هزار و ‭۲۷۵‬ عدد ماسک، ۱۲ هزار و ‭۵۲۰‬ جفت دستکش و یک هزار و ‭۹۱۰‬ بطری محلول ضد عفونی کننده در بین محرومان و نیازمندان توزیع شده است.

وی یادآور شد: در طرح شبانه ضدعفونی و گند زدایی معابر و مکان های عمومی توسط نیروهای هلال احمر استان ۱۴ هزار و ‭۴۶۴‬ لیتر ماده ضدعفونی آب ژاول مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تهیه ۲۲ عنوان بروشور، ۱۰ کلیپ آموزشی ، ۳۸ مورد بنر، آموزش های غیر حضوری ۲هزار و ‭۴۰۰‬ نفر و ارسال یک هزار و ۶۸ مورد پیام آموزشی در فضای مجازی از دیگر اقدامات موثر جمعیت هلال احمر استان جهت مقابله با کرونا در حوزه آموزش برشمرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار