فرماندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه همچنان در وضعیت قرمز و خطر قرار دارد و زنجیره شیوع بیماری خطرناک کرونا، هنوز قطع نشده است.
کد خبر: ۸۳۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 02 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،فضل‌الله رنجبر ، ضمن تشکر از مردم کرمانشاه در رابطه با روز 13 فروردین‌ماه که به خاطر سلامتی خود در خانه ماندند، درخصوص آخرین وضعیت کرمانشاه در رابطه با بحث کرونا و اقدامات انجام شده، اظهار داشت: کرمانشاه همچنان در وضعیت قرمز و خطر قرار دارد و زنجیره شیوع بیماری بسیار خطرناک کرونا، هنوز قطع نشده است.

وی به حضور نمایندگان فرمانداری، نیروهای خدوم انتظامی، پلیس‌راه، پلیس راهور و راهداری در گلوگاه‌های ورودی و خروجی‌های اشاره کرد و ادامه داد: طرح محدودسازی در معابر عمومی تفریحگاه‌ها، پارک‌ها، محل‌های تاریخی تفریحی و تشدید اقدامات کنترلی در معابر اصلی ورودی شهر کرمانشاه همچنان تا 20 فروردین‌ماه ادامه دارد.

فرماندار کرمانشاه، از تمامی شهروندان در شهر و روستاهای کرمانشاه خواست، همکاری لازم را با عزیزان در نیروی انتظامی و نمایندگان مستقر در این گلوگاه‌ها برای قطع زنجیره شیوع کرونا داشته باشند.

وی گفت: تمامی مسؤولان و دستگاه‌های خدمات‌رسان دست به دست هم دادند تا شرایطی خوبی را برای مقابله با این بیماری در سطح استان و شهرستان کرمانشاه فراهم کنند، اما تداوم این همکاری بستگی به مردم دارد.

رنجبر تصریح کرد: شهروندان بدانند این ویروس بسیار خطرناک است و علائم آن فوری مشخص نمی‌شود، بنابراین برای قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک باید کمان‌کان در منزل بمانند و بهترین راهکار برای مقابله با آن عدم ارتباطات و عدم حضور در مجامع و اجتماعات است، انتظار داریم این همکاری همچنان تداوم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تدابیر ما براساس دستورات بازوند استاندار کرمانشاه، معاونان وی و تصمیماتی که در ستاد مقابله با بیماری کرونا چه در استان چه در شهرستان اتخاذ می‌شود، همچنان ادامه دارد.

رنجبر در پایان از اصناف خواست، به جزء صنوفی که کارهای خدماتی، رفاهی و تعمیراتی انجام می‌دهند کمان‌کان همکاری کنند و تعطیل باشند تا ان‌شاءالله بتوانیم با همکاری هم ورودی به بیمارستان‌ها که مهمترین رکن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است را کاهش دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار