مهدی عبدالمالکی در گفتگو با تابناک:
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت:سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی استان، خدمات مشاوره بصورت تلفنی و رایگان به شهروندان کرمانشاهی ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 03 April 2020
مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در راستای کمک به زندگی در زمان کرونا و کمک به تحقق شعار در خانه ماندن مشاوره تلفنی تحت عنوان "چتر آرامش" با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان انجام می‌شود.

وی افزود:جهاد علیه کرونا، خدمات مشاوره و روانشناختی داوطلبانه به صورت تلفنی با هدف مدیریت و کاهش استرس شهروندان در زمینه‌هایی نظیر مشاوره خانواده، کودک و نوجوان، بهداشت روانی، ایجاد نشاط، امید بخشی و کنترل استرس از اهداف این مرکز می باشد.
 
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در این مرکز خدمتی برای کاهش استرس و اضطراب شهروندان با حضور مشاوران مجرب آماده پاسخگویی به سوالات مردم در این زمینه می باشند.
 
عبدالمالکی خاطر نشان کرد:شهروندان کرمانشاه هی می توانند جهت مشاوره با تلفن های ۳۸۳۷۰۸۱۷ و ۳۸۳۷۰۸۱۹ همه روزه صبح‌ها  از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ تماس بگیرتد.
 
وی در پایان عنوان کرد:امیدواریم با راه اندازی این مرکز نگرانی‌های شهروندان کرمانشاهی در ارتباط با بیماری کرونا کاهش یافته و در این شرایط به تشویق در خانه ماندن و جلوگیری از تردد‌های غیرضروری آنان در معابر شهری به عنوان بهترین راه پیشگیری و مقابله با این بیماری کمک کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار