مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان(شاد) به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان و حصول اطمینان از امن بودن بستر ارتباطی این شبکه خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴ 04 April 2020
راه‌اندازی شبکه «شاد» به تعویق افتاد/ لزوم حصول اطمینان از امن بودن بستر ارتباطی

به گزارش تابناک سمنان: مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش ‌آموزان(شاد) به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان و حصول اطمینان از امن بودن بستر ارتباطی این شبکه خبر داد.

در این اطلاعیه با اشاره راه‌اندازی آزمایشی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) در هفته‌های گذشته آمده است: به دلیل تأکید وزارت آموزش و پرورش بر صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان و امن بودن بستر ارتباطی بین معلمان و دانش‌آموزان در شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد)، این کار نیاز به زمان بیشتر برای بررسی فنی و کسب اطمینان لازم را دارد؛ بنابراین وزارت آموزش و پرورش ضمن تأکید بر اهمیت راه‌اندازی چنین بستری برای برقراری ارتباط مجازی بین دانش‌آموزان و معلمان، زمان راه‌اندازی این شبکه تا حصول اطمینان از شروط بالا به تعویق می‌افتد.

تمام دستورالعمل‌های ارسالی از سوی معاونت‌های آموزشی در مورد این شبکه پابرجاست و زمان ورود مدیران، معلمان و دانش‌آموزان به این بستر ارتباطی در روزهای آینده اعلام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار