مربی بدنساز تیم‌های ورزشی بااشاره به شرایط مالی نامناسب تیم‌های کرمانشاهی حاضر در لیگ‌های مختلف، گفت: مشکل مالی و وعده‌های مسئولین این تیم‌ها باعث شده تا تصمیم بگیرم دیگر در کرمانشاه مربیگری نکنم.
کد خبر: ۸۳۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 04 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،روح الله فریادی ، به هفت سال سابقه حضورش در تیم‌های ملی و باشگاهی مختلف به عنوان مربی بدنساز اشاره کرد و افزود: در این مدت در چند تیم ملی از جمله سپک تاکرا و هندبال نوجوانان، تیم‌های لیگ برتری سپک تاکرا و کاراته و لیگ دسته دوم فوتبال و فوتسال و لیگ یک بسکتبال به عنوان مربی بدنساز مشغول به فعالیت بودم.

وی تصریح کرد: باتوجه به موفقیت‌هایی که در تیم‌های مختلف کشوری داشتم، در یکی دو سال گذشته تلاش کردم عمده تمرکز و فعالیتم در استان باشد تا بتوانم به تیم‌های داخل استان که در لیگ‌های مختلف حضور داشتند، کمکی کرده باشم.

این مربی بدنساز عنوان کرد: تیم پلیمر که بعدها چندماهی به نام تیم بعثت و سپس تیم هیات فوتبال کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال حضور داشت، از جمله این تیم‌هاست که از ابتدای حضورم در این تیم تلاش زیادی کردم تا بازیکنان آن استقامت و توان بالایی داشته باشند و خوشبختانه نتایج خوبی هم دیدم.

وی افزود: متاسفانه علیرغم وعده‌هایی که مسئولین این تیم از همان ابتدا در بحث مالی به من داده بودند، اما این وعده‌ها هیچکدام محقق نشد و پس از چندین ماه کار کردن دستمزدی دریافت نکردم.

فریادی همکاری با ابزارسازان را از دیگر سوابق کاریش در تیم‌های کرمانشاهی ذکر کرد و گفت: مسئولین این تیم از همان ابتدا به من اعلام کردند که هیچ پولی برای پرداخت ندارند، با این وجود قبول کردم که با این تیم کار کنم، هرچند که بازیکنان این تیم با تلاش مجموعه مربیان پس از 40 سال توانستند مجوز حضور یک تیم از کرمانشاه را در سوپر لیگ بگیرند، اما به دلیل مشکلات مالی در این لیگ حضور پیدا نکردیم.

وی اضافه کرد: پاییز سال گذشته و در همان هفته‌های ابتدایی که تیم شاهین هم در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال حضور پیدا کرد، از سوی سرپرست این تیم دعوت شدم تا به عنوان مربی بدنساز در کنار بازیکنان باشم، علیرغم اینکه آن زمان از سوی چند تیم دسته اولی پیشنهاد کار داشتم، اما برای کمک به این تیم دعوت مسئولین شاهین را قبول کردم.

این مربی بدنسازعنوان کرد: متاسفانه مسئولین این تیم هم به وعده‌های مالی که داده بودند عمل نکردند و به ناچار پس از مدتی از این تیم هم جدا شدم.

وی بااشاره شرایط وخیم مالی تیم‌های کرمانشاهی حاضر در لیگ‌های مختلف، گفت: هرچند معتقدم همه چیز پول نیست، اما عدم حمایت مالی تیم‌ها از مربیانشان باعث می‌شود تا انگیزه ای برای ادامه کار نداشته باشند و نتوانند به کارشان ادامه دهند.

فریادی تصریح کرد: دادن وعده‌های پوچ و بی سرانجام از سوی مسئولین این تیم‌ها نیز این مشکل را دو چندان کرده بود و متاسفانه باید گفت تیم‌ها در کرمانشاه قدر مربیان را نمی‌دانند.

وی عنوان کرد: شرایط تیم‌های لیگی کرمانشاه اکنون در وضعیتی است که نمی‌توانم دیگر با این تیم‌ها به فعالیتم ادامه دهم و تصمیم گرفته‌ام در شهرم مربیگری نکنم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار