یک فعال رسانه ای گفت: باور کنیم اگر در مشهد، با این شبکه قدرتمند رسانه ای نتوان این سه میلیون ماسکی که یک مقام رسمی اعلام کرده را رد زنی کرد، هیچ جای دیگر هم امکان رصد ماجرا ها نخواهد بود.
کد خبر: ۸۳۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ 04 April 2020

به گزارش تابناک رضوی، غلامرضا بنی اسدی با عنوان این مطلب افزود: 3 میلیون ماسک از اسفند تا 9 فروردین ماه جاری در مشهد توزیع شده است. این خبری بود که رسانه ها به نقل از رسولیان، معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی منتشر کردند.همین خبر بود که خبرنگاران را به تکاپو انداخت تا پی بگیرند که ماسک ها به کجا رفته است. از جمله یک مسئول در هلال احمر استان هم می گفت: ۳ میلیون ماسک، عدد قابل توجهی است و جالب اینکه به نهادهای درگیر در مبارزه با کرونا مانند هلال احمر ، حتی یک عدد ماسک داده نشده ! دوستان رسانه ای به نیابت از مردم، خواهان شفاف سازی در این زمینه بودند و پیگیر این که دقیقا مشخص شود این 3میلیون ماسک کجا رفته است. حق هم همین است که رصد کنند و تا آخر هم بروند. همین مسئول در هلال احمر پرسیده بود" آیا بیش از هزار نیروی جوان و داوطلب هلال احمر در استان که نوروز امسال تعطیلات نداشتند و در مبادی ورودی و خروجی شهرها در خط مقدم مبارزه با کرونا مستقر بودند و بیش از یک میلیون غربالگری و تب‌سنجی کردند از این 3 میلیون ماسک سهمی نداشتند؟" حالا رسانه نگارانی که این ایام فعال میدان بودند به کنار، گروه های جهادی خودجوش ،نیروهای انتظامی و نظامی درگیر در این ایام هم از این ۳ میلیون ماسک سهمی داشتند آیا؟

نمی خواهم به این بپردازم که تنی چند از همین عزیزان هم در حال انجام وظیفه گرفتار این بیماری شدند اما می پرسم و باور دارم که باید پرسید نظام توزیع این 3 میلیون ماسک چیست و در چه گستره ای توزیع شده است؟ باور کنیم اگر در مشهد، با این شبکه قدرتمند رسانه ای نتوان این سه میلیون ماسکی که یک مقام رسمی اعلام کرده را رد زنی کرد، هیچ جای دیگر هم امکان رصد ماجرا ها نخواهد بود. من کسی را متهم نمی کنم و عادت ندارم انگشت بچرخانم به سمت افراد اما باور دارم که برای افزایش اعتماد عمومی باید پیوست خبر هایی از این دست، لیستِ توزیع دقیق آن باشد.

حرمت سفید پوشان سلامت آفرین و ایثارگرانی که با همه وجود به میدان آمده اند اقتضا می کند ماجراهایی از این دست حتما تا رسیدن به جواب، پیگیری شود. به قول همکار رسانه ای ما باید معلوم شود که ماسک من کجاست؟ و باید #ماسک_من_کو؟ را بیفتد در مشهد تا معلوم شود که ماسک ها کجاست و ان شاالله در این قضیه چهره ای پشت نقاب نباشد که امروز همه صادق و صریح و شفاف باید سخن بگوئیم و برادرانه در کنار هم و دست در دست هم باشیم تا از این سیلابِ مرد افکن، به سلامت بگذریم که جز این نمی توان بر فاجعه فائق آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار