امام جمعه تربت جام:
امام جمعه تربت جام  گفت: به برکت اسلام، قرآن و انقلاب؛ مردم و جوانان انقلابی این خطه همانند ۸سال دفاع مقدس برای مقابله با ویروس کرونا خودجوش به میدان آمده و کمک حال مدافعان سلامت هستند.
کد خبر: ۸۳۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ 04 April 2020

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام معتمدی فر در آیین آغار تهیه و توزیع ماسک رایگان به همت جوانان انقلابی و جهادی مکتب سردار سلیمانی که با حضور فرماندار، دانشکده علوم پزشکی، شورای اسلامی شهر و شهردار باقدردانی جوانان انقلابی افزود:

مهمترین مولفه قدرت در نظام اسلامی مردم هستند که از ابتدای انقلاب در همه صحنه ها و حوادث پای کار بودند و این امر مهم را در هیچ جای جهان سراغ نداریم. 

 

  وی تصریح کرد: در غرب ماسک به عنوان طلای سفید معروف شده دزدی آن به یک معضل تبدیل شده دزدی اما به برکت اسلام، قرآن و انقلاب مردم و جوانان انقلابی در این برهه از زمان برای مقابله با ویروس کرونا همانند ۸سال دفاع مقدس خودجوش به میدان آمدند.

 

در ادامه رئیس دانشکده علوم پزشکی با قدردانی از همت جوانان انقلابی گفت: در راستای کاهش اضطراب و بالابردن قدرت تحمل مردم و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی همه بایدتلاش کند.

 

دکتر محمد افکار افزود: الان بایستی اولامردم همچنان درخانه بماند و اگردر صورت اضطرار بیرون شدند حتما باید ماسک استفاده کندچون کرونا درمان ندارد و بایستی برای پیشگیری ماسک زد و دست ها را مرتب بشویم.

 

مسئول گروه جهادی جوانان انقلابی با قدردانی از نیکوکاران گفت: به همت جوانان انقلابی و خیرین سلامت به صورت کاملا خودجوش تا الان تعداد۱۳ هزار ماسک تهیه و به صورت رایگان بین نیازمندان توزیع شده  و این روند همچنان ادامه دارد.

 

مصطفی رضوانی افزود: از تمامی عزیزانی که تمایل دارند در این امر خداپسندانه جوانان انقلابی و جهادی مکتب سردارسلیمانی را یاری کند دعوت می شود در این ثواب آسمانی مشارکت نمایند.

 

امیر ذاکری یکی از جهادگران نیز گفت:تهیه و توزیع ۳۰هزار بسته بهداشتی شامل مواد شوینده و ضدعفونی و ۲۰۰ بسته سبد غذایی و همچنین مشارکت در ضدعفونی معابر شهری و روستایی از جمله دیگر اقدامات جوانان انقلابی و پیروان مکتب سردار سلیمانی بوده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار