علی معتبرنیا با اشاره به اینکه به پاس قدرانی از زحمات بی‌دریغ مدافعان سلامت ۱۴ کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس به همراه خانواده این عزیزان نیز در نظر گرفته شده است گفت: ۱۴ بلیت بازدید رایگان از غارعلیصدر با یک نفر همراه نیز جزو جوایز است که زمان قرعه‌کشی این جوایز روز میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) خواهد بود.
کد خبر: ۸۳۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 07 April 2020
جانشین قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان همدان از هدیه سفر معنوی کربلای معلی به سه نفر از اعضای کادر درمان همدان به مناسبت روز جوان خبر داد.

به گزارش ایسنا، معتبرنیا از اهدای سفر معنوی کربلای معلی به کادر درمان همدان خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان سه سفر معنوی کربلای معلی به کادر درمان شهرستان همدان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی شهیدهمدانی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به سه تن از جوانان عرصه مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان همدان زیارت کربلا را هدیه کردند گفت: یک پزشک، پرستار و نیروی خدماتی برای اهدای این هدیه انتخاب شدند.

جانشین قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی همدان خاطرنشان کرد: برگزیدگان از بین افرادی انتخاب شدند که ساعات کاری و فعالیت‌های بیشتری خارج از سیستم اداری برای مقابله با کرونا داشتند و در رده سنی جوان تا سن ۳۵ سال بودند.

وی با اشاره به اینکه به پاس قدرانی از زحمات بی‌دریغ مدافعان سلامت ۱۴ کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس به همراه خانواده این عزیزان نیز در نظر گرفته شده است گفت: ۱۴ بلیت بازدید رایگان از غارعلیصدر با یک نفر همراه نیز جزو جوایز است که زمان قرعه‌کشی این جوایز روز میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

معتبرنیا با اشاره به اینکه این تسهیلات ویژه کادر درمان مقابله با بیماری کرونا شهرستان همدان است خاطرنشان کرد: افراد برای ثبت‌نام به آدرس http://yun.ir/۴xmq۱e مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار