رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان از توزیع500پک بهداشتی توسط آستان مقدس امامزاده شمس الدین قائمیه خبر داد
کد خبر: ۸۳۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 09 April 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین بیدرام با اشاره به فعالیت های اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان در راستای کنترل و مقابله با ویروس کرونا گفت : به همت هیئت امناء آستان مقدس امامزاده شمس الدین (ع) قائمیه 500 پک بهداشتی شامل ماسک دو عدد، دستکش لاتکس ،مواد ضدعفونی کننده ،مایع دستشویی ،الکل و ........درمنطقه اطراف امامزاده توزیع شد.

وی ادامه داد: با توجه به توصیه های بهداشتی و عدم رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر با هماهنگی انجام شده، پک های بهداشتی توسط هیئت امنا و خادمان بقعه و پایگاه بسیج در محل توزیع شد.

حجت الاسلام بیدرام گفت :500پک بهداشتی با ارزش 150میلیون ریال از محل امامزاده شمس الدین (ع) قائمیه و کمک خیرین و پایگاه بسیج تهیه شده است

این مقام مسئول اضافه کرد: امید است با رعایت نکات بهداشتی و پیوستن هر چه بیشتر افراد به پویش در خانه می مانیم شاهد ریشه کنی هر چه زودتر این ویروس از جامعه باشیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بقاع بعضی از برنامه‌های فرهنگی بدون حضور زائران اجرا شد که از آن جمله می‌توان به بخش دعای لحظه تحویل سال، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری، پخش دعای کمیل و دعای توسل و تضرع به باب الحوائج امام موسی الکاظم(ع) جهت رفع بلا و شفای مریض‌ها، پخش مولودی و سخنرانی‌های مناسبتی در ایام شادی و اعیاد شعبانیه از بلندگوی بقاع متبرکه اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بیدرام همچنین اضافه کرد : بقاع متبرکه این شهرستان نیز همچون سایر نقاط استان و براساس پدافند زیستی و به منظور حفظ سلامت زائران و مجاوران تعطیل است اما ضد عفونی سرویس های بهداشتی برخی بقاع که مورد استفاده عموم است و صحن این اماکن متبرکه همواره ضد عفونی می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار