محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس پیش بینی داده های هواشناسی از فردا (دوشنبه) تا روز پنج شنبه به تدریج به متوسط دمای هوا افزوده می شود و پدیده قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی گردد.
کد خبر: ۸۳۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 12 April 2020

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد: طبق آخرین داده های هواشناسی هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر در پاره ای از نقاط به ویژه نواحی شمالی استان با رگبار موقت باران همراه خواهد بود.


وی افزود: به دنبال این وضعیت از فردا دوشنبه تا روز پنج شنبه به دلیل تضعیف شرایط ناپایدار در منطقه در حالی که به تدریج به متوسط دمای هوا افزوده می شود. بارش و پدیده ی قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی گردد.

خسروی تصریح کرد: از اواخر وقت روز پنج شنبه تا اواخر روز شنبه هفته آینده عبور موج ناپایداری از جو منطقه علاوه بر تشدید وزش باد در بعضی ساعات سبب رگبار باران و رعد و برق نیز خواهد شد.

وی بیان داشت: دمای هوای کرمانشاه در ٢۴ ساعت گذشته بین حداقل ٢ و حداکثر ١٧ درجه سانتیگراد در نوسان بوده، طی این مدت سومار با بیشینه دمای ٢۶ درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرستان سنقر با کمینه دمای ١ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار