رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي و دستگيري 9 سارق حرفه اي و كشف 8 دستگاه خودرو مسروقه، 7 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعداد قابل توجهی دوچرخه و لوازم خانه سرقتی در مشهد خبر داد . 
کد خبر: ۸۳۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶ 13 April 2020

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ" جواد شفیع زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت خودرو هاي پرايد و تلفن همراه آنان در سطح شهر مشهد، پی گیری موضوع به صورت ويژه در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهی قرار گرفت .

وي خاطرنشان كرد: کارآگاهان دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با همكاري تيم هاي گشتي تجسس كلانتري شفا متوجه شدند اكثر خودروهاي سرقت شده پرايد بوده و همين سرنخ كافي بود تا ماموران با اشراف اطلاعاتی یک متهم سابقه دار را در این زمینه شناسایی و این فرد را در يك اقدام غافلگيرانه و ضربتي دستيگر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پليس به 7 فقره سرقت خودرو پرايد، یک فقره سرقت دوو سيلوي، 7 فقره سرقت تلفن همراه و چندین فقره سرقت دوچرخه و وسایل منزل با همکاری 8 نفر دیگر اعتراف كه ديگر همدستان متهم پس از هماهنگي قضايي در چند عملیات ضربتی دستگير شدند.

سرهنگ شفیع زاده بیان داشت: متهمان دستگیرشده پس از تشكيل پرونده مقدماتی به منظور سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفي شدند.

رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوی در پایان با بیان این که اكثر خودروهاي مسروقه فاقد تجهيزات ايمني بودند خطاب به شهروندان توصيه كرد؛ وسائط نقليه را به تجهيزات ايمني تجهيز و از پارك خودرو در نقاط خلوت و تاريك به مدت طولاني پرهيز کنند ضمن اين كه افرادي كه در این خصوص مورد سرقت واقع شده اند جهت پي گيري پرونده و شكايت خود به دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان مراجعه کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار