مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به ۱۰۷ گرفتار در سیل اخیر خراسان رضوی خبرداد.
کد خبر: ۸۳۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴ 13 April 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، دکتر سید مجتبی  احمدی ضمن اعلام این خبر گفت: در پی بارش باران طی  چند روز گذشته در خراسان رضوی  چند شهرستان درگیر سیل شده است و نیروهای امدادی در  روز یکشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ مشغول ارائه خدمات به گرفتارشدگان در سیل می باشند.

 

وی عنوان کرد:در شهرستان تربت جام، روستای تلخک در پی ریزش آوارو تخریب تعدادی از منازل مسکونی ۳۶نفر و دیگر روستاهای این شهرستان  ۳نفر چار مصدومیت شده اند.

 

وی با اشاره به روستای تلخک ادامه داد: ۱۲ تخته پتو و ۶ موکت در میان حادثه دیدگان توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت جام توزیع گردید.

 

وی با اشاره به شهرستان تربت جام اظهار کرد:در روستای کلاته مروی نیز در اثر سیل و آبگرفتگی سرخ پوشان جمعیت هلال احمر به یاری ۴۲حادثه دیده شتافتند.

 

احمدی خاطرنشان کرد: در شهرستان جوین، روستای زورآبادی نیز به ۲۴ حادثه بر اثر سیل و آبگرفتگی امداد رسانی صورت گرفت.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی اظهار کرد:روستاهای زوراباد و قزلقاشی در جوین نیز طعمه سیلاب است و نیروهای امدادی مشغول خدمت هستند.

 

وی بیان کرد : تیم‌های عملیات امدادی مشغول امدادرسانی در روستاهای رزق آباد ، عارف و فدافن کاشمر هستند و نیروهای امدادی با موتور پمپ و کفکش در این روستاها مشغول تخلیه آب منازل روستایی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار