به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی بارش پراکنده فردا (۲۸ فروردین) در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۸۳۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 15 April 2020

 مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این که شدت بارش‌ها امروز (۲۷ فروردین) در چهاراستان کشوراست، گفت: طی روز جمعه (۲۹ فروردین) سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد خواهد شد.

صادق ضیائیان گفت: امروز (۲۷ فروردین) در مناطقی از جنوب، جنوب شرق و شرق کشور رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی مناطق شمال شرق، مرکز و دامنه‌های البرز در استان سمنان و تهران بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی با اشاره به این که امروز(۲۷ فروردین ماه) بارش‌ها در جنوب بوشهر، جنوب شرق فارس، غرب و شمال هرمزگان، جنوب شرق کرمان شدت بیشتری دارد،اظهارکرد: طی ساعات بعد از ظهر در مناطق مستعد رگبار تگرگ دور از انتظار نیست. روز پنجشنبه (۲۸ فروردین) نیز در کل مناطق جنوب، شرق و جنوب شرق بارش تداوم دارد و در شمال بوشهر، شمال هرمزگان، مناطقی از استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی شدت بیشتری دارد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی بارش پراکنده فردا (۲۸ فروردین) در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: روز جمعه (۲۹ فروردین) با ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور در دامنه‌های زاگرس واقع در شمال غرب و غرب دامنه‌های جنوبی البرز و در بعد از ظهر در استان‌های سمنان، اصفهان و یزد بارش باران همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست. روز شنبه (۳۰ فروردین) به جز سیستان و بلوچستان و نوار غربی کشور در سایر مناطق بارش رخ می‌دهد و روز یکشنبه (۳۱ فروردین) در شرق و جنوب شرق کشور و در سواحل شمالی بارش باران خواهیم داشت.

ضیائیان افزود: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۷ و ۲۸ فروردین) تنگه هرمز و بخش‌های شرقی خلیج فارس مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ فروردین) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۹ فروردین) نیز نیمه ابری تا ابری در بعد از ظهر رگبار باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار