کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی روز پنجشنبه به استان وارد و موجب بارش در بیشتر نقاط آن می‌شود.
کد خبر: ۸۳۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 15 April 2020

حجت الله علی عسگریان افزود: این سامانه بارشی تا اوایل روز یکشنبه هفته آینده به تناوب در استان فعال خواهد بود که بارش‌های رگباری را بدنبال دارد.

وی ادامه داد: با فعال شدن سامانه بارشی جدید بارش‌های رگباری، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید در بیشتر مناطق استان و در مناطق شمال غرب، شمال و شمال شرق احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: ناپایداری جوی و بارش‌های رگباری از اواسط روز پنجشنبه (فردا)  در این استان آغاز خواهد شد و شدت آن روزهای جمعه و شنبه است.

وی بیان کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

علی عسگریان با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت ناپایدار برای امروز تا فردا بر روی استان است خاطرنشان کرد: آسمان در بیشتر مناطق استان گاهی افزایش ابر و  وزش باد و در مناطق غرب و شمال احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

وی برای کلان‌شهر اصفهان در روز چهارشنبه (امروز) هوای قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز پنجشنبه (فردا)، هوای نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار