معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با تلاش ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی ذیربط به ویژه شرکت غله و سازمان صمت، کالاهای ضروری مورد نیاز مردم تامین و ذخیره سازی شده است.
کد خبر: ۸۳۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 12 April 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ دکتر ایرج حیدری در جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته برای تامین اقلام ضروری مورد نیاز مردم استان، عنوان کرد: براساس گزارش شرکت غله و سازمان صمت استان کلیه اقلام ضروری مورد نیاز مردم استان نظیر برنج، روغن، شکر، گوشت و سایر کالاها به مقدار لازم تامین و ذخیره سازی شده است.

وی در همین رابطه گفت: با اقدامات و تلاش های صورت پذیرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط نظیر سازمان صمت و شرکت غله اقلام ضروری ذخیره شده تا پایان سال پاسخگوی نیاز مردم استان است.

کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هرمزگان تامین شده است/توزیع اقلام ضروری ماه مبارک رمضان در سراسر هرمزگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: اقلام ضروری مورد نیاز مردم استان برای ماه مبارک رمضان به مقدار مورد نیاز تامین شده است و در حال توزیع در سراسر استان است.

حیدری افزود: در کنار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز براساس گزارش دستگاه‌های اجرایی ذیربط به میزان مورد نیاز تامین شده است و کمبودها در این رابطه به حداقل رسیده است.

وی اظهار داشت: تولید الکل در هرمزگان به مرحله مازاد رسیده و آماده ارسال به سایر استان های کشور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: کلیه واحد های تولیدی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال هستند و در سال جهش تولید با بسیج امکانات و رفع موانع، تحقق منویات مقام معظم رهبری، در هرمزگان با جدیت دنبال می گردد.

حیدری افزود: بسیاری از صنوف استان اقدامات خلاقانه و ابتکاری مناسبی برای مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم در حین انجام خدمت انجام می دهند که نیازمند اطلاع رسانی است.

شایان ذکر است؛ در این نشست ویدئو کنفرانسی فرمانداران شهرستان های تابعه استان آخرین وضعیت بازار و تامین اقلام ضروری مورد نیاز مردم شهرستان های تابعه را برای معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با حضورمدیران کل دستگاه‌های اجرایی تشریح و معاون اقتصادی استانداری دستورات لازم را جهت رفع هرگونه مشکلات احتمالی صادر کرد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار