استاندار هرمزگان گفت: تولید و واردات کالاهای بهداشتی در راستای تامین نیاز استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا در حال پیگیری و انجام است.
کد خبر: ۸۳۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱ 11 March 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ فریدون همتی در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان اظهار کرد: تولید و واردات کالاهای بهداشتی در راستای تامین نیاز استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا در حال پیگیری و انجام است.

وی ابراز داشت: از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه اتاق بازرگانی، تجار، بازرگانان، لنج داران و مجموعه بنادر استان هرمزگان استفاده می‌شود تا کالاهای بهداشتی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی استان، خریداری و وارد استان شود.

استاندار هرمزگان مطرح کرد: در کنار واردات، رویکرد اصلی ما پیگیری راه اندازی خطوط تولید بخش زیادی از این محصولات در استان است تا به سرعت بتوانیم این اقلام مورد نیاز از جمله ماسک و انواع ژل های ضد عفونی کننده در بازار تامین شود.

تولید و واردات کالاهای بهداشتی در حال پیگیری است/ عدم انتقال خودرو از بندپل و چارک به کیش و قشم

بازرسان و اداره کل تعزیرات حکومت نظارت دقیقی بر بازار و قیمت‌ها داشته باشند

همتی با ذکر این نکته که مجموعه بازرسان و اداره کل تعزیرات حکومتی استان نیز نظارت دقیق بر بازار داشته و قیمت‌ها را کنترل کنند، اظهار کرد: در این شرایط با توجه به نیاز جامعه به کالاهای بهداشتی، باید از سوی نیروها و دستگاه‌های مسئول برخورد قانونی با احتکارکنندگان و قاچاق این محصولات صورت گیرد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: هماهنگی خوبی میان دستگاه های اجرایی، نظارتی، قضایی، انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی استان برقرار است تا بتوانیم نیازهای مردم در این شرایط را به خوبی تامین کنیم.

نصب چادر در تمام پارک‌ها به ویژه ساحل ممنوع است/ خودروی گردشگران از بنادر پل و چارک به جزایر قشم و کیش انتقال پیدا نمی کند

همتی با اشاره به اینکه کنترل ورودی های استان در راستای سیاست حفظ سلامت مردم مورد تاکید است، گفت: نصب چادر در تمامی پارک ها به ویژه در سواحل ممنوع است و در ورودی های استان غربالگری برای پیشگیری از بیماری کرونا با کنترل و مراقبت شدید، صورت می‌گیرد.

وی با ذکر این نکته که  مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران باید از تردد و مسافرت غیرضروری خودداری کنند، عنوان کرد: خدمات انتقال خودرو از بنادر پل و چارک به جزایر قشم و کیش به گردشگران ارائه نمی‌شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در استان هرمزگان گردشگر پذیرفته نمی شود و هیچ‌گونه خدماتی به گردشگران در این استان ارائه نمی‌شود که از جمله آن عدم ارائه خدمات برای انتقال خودروی گردشگران از بنادر پل و چارک به جزایر قشم و کیش است.

مردم هرمزگان از به طور جدی از تردد غیر ضروری خودداری کنند

استاندار هرمزگان تمامی تدابیر و سیاست ها را برای حفظ سلامتی مردم عنوان کرد و بیان داشت: از همه هموطنان می‌خواهیم تا برای پیشگیری از بیماری کرونا به طور جدی از تردد غیرضروری خودداری کنند.

همتی با ذکر این نکته که مردم شریف هرمزگان در درون شهرها تردد غیرضروری، تجمع و ازدحام نداشته باشند تصریح کرد: مردم باید برای حفظ سلامت خود و دیگران در خانه بمانند و همچنین از مسافرت‌های درون استانی و برون استانی، اجتناب کنند

وی ادامه داد: مبارزه موثر و شکست ویروس کرونا با همکاری همگانی میسر می‌شود و از همه مردم می‌خواهیم اصول بهداشتی را رعایت کنند

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار