باید همچنان شاهد مرکز استانی با یک ورزشگاه مدرن 15 هزار نفری در حال خاک خوردن و استهلاک و البته عاری از نمایش یک تیم فوتبال، در این سازه عظیم‌الجثه بتنی و بی‌مصرف در منطقه دولت‌آباد شهر یاسوج باشیم.
کد خبر: ۸۳۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 18 April 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فارس نوشت : ، یکی از دغدغه‌های جوانان یاسوجی راه‌اندازی تیم فوتبال جهت شرکت در رقابت‌ها و لیگ‌های کشوری است تا بتواند جای خالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج را پر کند.

اما متاسفانه در یکی دو سال اخیر اقدام موثری جهت راه‌اندازی تیم فوتبال در شهر یاسوج انجام نشده و هر چند که مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال در بحبوحه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان شهر در یاسوج نشستی با شهردار برگزار کرد اما نشست‌ها هم به نتیجه‌ای نرسید.


یا باد آن روزگاران یاد باد؛ مصاف شهرداری یاسوج با استقلال تهران

در جلسه‌ای که چندی پیش با عنوان جلسه استیضاح شهردار یاسوج برگزار شد میان یکی از اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج در خصوص راه‌اندازی یک تیم فوتبال در این شهر جدلی پیش آمد.

در آن نشست اکبری‌تبار عضو شورای شهر یاسوج از شهردار پرسید چرا برای راه‌اندازی تیم فوتبال از جانب شهردار تعلل می‌شود که شهردار هم پاسخی جالب و شنیدنی داد.

مقدم شهردار یاسوج به عضو شورای شهر که با حرارت از لزوم راه‌اندازی تیم و تعلل شهردار سخن می‌راند چنین گفت: شما که پی‌گیر راه‌اندازی تیم هستید اما در پیامکی که به من داده‌اید حرف دیگری زده‌اید؟!.

شهردار یاسوج به پی‌گیری‌های خود برای خرید امتیاز تیم فوتبال داماش گیلان اشاره کرد و گفت: البته طبق دستورالعملی که از سوی سازمان شهرداری‌های آمده، شهرداری حق تیمداری ندارد.

به گزارش فارس، ورزش و جوانان هم که علی‌القاعده نمی‌تواند بر اساس قانون تیم‌داری کند و هیئت فوتبال هم که باید پیگیر راه‌اندازی تیم فوتبال در مرکز استان باشد تاکنون در این راه موفقیتی نداشته هر چند که با آمدن خداداد افشاریان پیشکسوت بین‌المللی داوری چنین وانمود می‌شد که فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد زیر و رو می‌شود که البته چنین نشد.!

البته کارخانه و واحد تولیدی که راغب به راه‌اندازی تیم فوتبال در این شهر باشد در حال حاضر چنین واحدی که توان مالی داشته و تمایل به تیمداری داشته باشد اعلام حضور نکرده است.

با این تفاسیر و با بی‌میلی و بی‌رغبتی که در بین مسوولان استانی جهت راه‌اندازی یک تیم فوتبال دیده می‌شود باید نسبت به آینده فوتبال شهر یاسوج امیدوار نبود و همچنان پس از انحلال تیم فوتبال شهرداری یاسوج باید شاهد مرکز استانی با یک ورزشگاه مدرن 15 هزار نفری در حال خاک خوردن و استهلاک و البته عاری از نمایش یک تیم فوتبال در این سازه عظیم‌الجثه بتنی و بی‌مصرف در منطقه دولت‌آباد شهر یاسوج باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار