رضایی با اشاره به اینکه امیدورام مجلس آینده پاسخگوی امید مردم باشد، عنوان کرد: هیات رئیسه باید در یک رقابت برادرانه انتخاب زیرا در این صورت شاهد افزایش هم افزایی و شایستگی‌ها هستیم و در غیر این صورت هم افزایی‌ و توان‌ها کاهش می‌یابد و شایستگی از بین می‌رود.
کد خبر: ۸۴۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵ 25 April 2020

این روزها نماینده مردم بویراحمد و دنا روزهای پر ترافیکی را در دیدار با مسئولین کشوری سپری می کند . مهدی روشنفکر در آخرین دیدار خود با سرلشکر محسن رضایی گفتگو و یکی از مهمترین دغدغه های خود را مطرح کرد.
محسن رضایی یکی از افرادی است که جایگاهش نزد بسیاری از منتخبان اصلی مجلس یازدهم بسیار بالا است و به نوعی می تواند بر تصمیمات آن ها تاثیر زیادی داشته باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی روشنفکر در سلسله دیدارهای خود در تهران استفاده از ظرفیت محسن رضایی را نادیده نگرفته و ضمن دیدار با وی یکی از مهمترین دغدغه های خود و استان که همان دیده شدن در سطوح کلان مجلس و کمیسیون ها است را مطرح کرده است.
شکی نیست بجز دوره دهم مجلس که غلام رضا تاجگردون توانست رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را کسب کند و عدل هاشمی پور که توانست معاونت کمیسیون انرژی مجلس را به دست آورد ، تاکنون نمایندگان استان در ادوار مختلف مجلس بیشتر یک سیاهی لشکر بوده اند لذا مهدی روشنفکر تلاش می کند از همه ظرفیت ها برای حفظ جایگاه بدست آمده نمایندگان قبلی استان بهره گیرد . 
شاید بدست آوردن دو موقعیت خوب کمیسیونی تاجگردون و هاشمی برای نمایندگان فعلی و با وجود چهره های قدرتمند اصولگرای مجلس بسیار سخت باشد اما مهدی روشنفکر نشان داده است که فردی پرتلاش است و همواره تا آخرین لحظات دست از پیگیری بر نمی دارد و امیدوار است با یادآور کردن ظرفیت های کشوری استان در اقتصاد برای مسئولین ، از جمله نفت ، سهم مدیریتی استان را درخواست کند.
در خواست مهدی روشنفکر از رضایی
منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در این نشست گفت : بزرگترین خطر فراروی مجلس جدید خطر چند دستگی و کشمکش‌های خطی و باندی و بزرگترین فرصت، حفظ وحدت و انسجام مجلس در راستای حل مشکلات مردم است.
مهدی روشنفکر گفت: ضروری است اختلاف سلیقه‌ها قبل از شروع کار مجلس به اتفاق نظر حول ترکیب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها تبدیل شود و البته باید نمایندگان مناطق محروم و کمتر برخودار در ترکیب کمیسیون‌ها دیده شوند تا به توزیع عادلانه اعتبارات و رفع محرومیت‌ها کمک شود.
وی با تاکید بر اینکه خط قرمز مجلس باید خط کشی‌های دسته‌ای و باندی باشد، خاطرنشان کرد: مشکلات مردم در مناطق محروم به برکت عملکرد برخی مسئولان و بیکاری کرونایی آرام آرام به سمت رسیدن به بحران بوده که باید بفکر بسته‌های فوری و کوتاه مدت برای رفع مشکلات معیشتی مردم باشیم.
روشنفکر افزود: توسعه منهای عدالت در توزیع اعتبارات و استفاده از نیروی انسانی منجر به عمیق تر شدن شکاف‌ها می‌شود که باید مجلس جدید حامی مناطق محروم و استان‌های کمتر برخوردار باشد.
این عضو هیات علمی دانشگاه، اصلاح ساختارهای فسادزا را جزو ضروریات دستورکار مجلس یازدهم دانست و اظهارداشت : امروز فساد و رانت‌خواری به غول هفت سری تبدیل شده است.
روشنفکر گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن نیروهای انسانی کم نظیر، بیش از ۲۰ درصد نفت و گاز، ۱۰ درصد آب‌های سطحی، ۲۰ درصد جنگل‌های حوزه زاگرس، تفرجگاه‌های کم نظیر طبیعی، هنوز از محرومیت رنج می‌برد.
پاسخ رضایی به روشنفکر
"محسن رضایی”دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این نشست و در پاسخ به دغدغه های مهدی روشنفکر تاکید کرد: امیدوارم مجلس یازدهم کارآمد، قوی، انقلابی و ارزشی باشد و در یک رقابت برادرانه هیات رئیسه آن تعیین شود.
وی گفت: مردم از مجلس انقلابی یازدهم توقع کارهای بزرگ دارند و این مجلس در بدترین موقعیت و زمان قرار است فعالیت خود را شروع کند.
رضایی با اشاره به اینکه امیدورام مجلس آینده پاسخگوی امید مردم باشد، عنوان کرد: هیات رئیسه باید در یک رقابت برادرانه انتخاب زیرا در این صورت شاهد افزایش هم افزایی و شایستگی‌ها هستیم و در غیر این صورت هم افزایی‌ و توان‌ها کاهش می‌یابد و شایستگی از بین می‌رود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انقلابی
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
آفرین بر دکتر روشنفکر سردار ندای وحدت که کاراش مثل صندوق رآیش
شگفتی آفرینند زنده باد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار