مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 25 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،قهرمان شاهی اظهار داشت: طی ماه فروردین ۲۵۰ فقره پرونده در بحث تخلفات کالا و خدمات تشکیل شده که ۸۰ درصد آنها با جریمه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مختومه شده است.

وی از تشکیل ۶۴ پرونده قاچاق کالا و ارز خبر داد که جریمه آنها بیش از چهار میلیارد ریال بوده است، افزود: همچنین ۶۰ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، درمان و دارو با جریمه ۸۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان داشت: ۸۰ درصد پرونده‌های قاچاق کالا مربوط به احتکار ماسک، دستکش، الکل و مواد ضدعفونی کننده بوده است.

این مسئول عنوان کرد: همچنان با موارد گران‌فروشی و احتکار ماسک، دستکش، الکل و مواد ضدعفونی کننده به طور جدی برخورد می‌شود.

شاهی درباره اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان گفت: این طرح به صورت هماهنگ در اقصی نقاط استان با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان را برخورد با افراد سودجو در عرضه کالاهای ضروری و مایحتاج مردم دانست و گفت: عمده نظارت‌ها بر واحدهای عرضه کننده لبنیات، گوشت، خرما، برنج، روغن، شکر و زولبیا و بامیه انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: روزانه چهار اکیپ گشت تعزیرات حکومتی در دو شیفت صبح و عصر بازار را رصد می‌کنند.

شاهی با تاکید بر برخورد با افراد سودجو برابر مقررات و قوانین تصریح کرد: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا درصدد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و برخورد با صنوف متخلف هستیم.

وی افزود: مردم با مشاهده هر گونه تخلفات احتمالی، موارد را از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ یا تلفن ۱۳۵ و ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار