نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس دهم با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان خود در وضعیت شیوع کرونا اظهار کرد: مدیریت این موضوع توسط شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس مناسب بوده است اما متاسفانه در شهرستان لامرد که تا دو هفته گذشته پاک بود، امروز ۱۳ نفر مبتلا شده‌اند و همچنین در شهرستان مهر ۷ یا ۸ مورد مبتلا گزارش شده است و خوشبختانه تاکنون هیچ فوتی نداشته‌ایم.
کد خبر: ۸۴۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 25 April 2020

تابناک فارس به نقل از ایلنا:محسن علوی، نماینده مردم لامرد و مهر از توابع استان فارس در مجلس دهم با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان خود در وضعیت شیوع کرونا اظهار کرد: مدیریت این موضوع توسط شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس مناسب بوده است اما متاسفانه در شهرستان لامرد که تا دو هفته گذشته پاک بود، امروز ۱۳ نفر مبتلا شده‌اند و همچنین در شهرستان مهر ۷ یا ۸ مورد مبتلا گزارش شده است و خوشبختانه تاکنون هیچ فوتی نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی بیمارستان جدید لامرد حمایت ویژه‌ای بود که از سوی دولت انجام شد، افزود: در حال حاضر گروه‌های مردمی و جهادی در منطقه در حال تولید ماسک و ضدعفونی کردن هستند و بیمارستان جدید لامرد نیز در حال راه‌اندازی است و در صورت صعودی بودن شمار مبتلایان به کرونا، بیمارستان قدیم لامرد مجهز شده که به مرکز مداوای مبتلایان به کرونا تبدیل می‌شود.

عضو کمیسیون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم درباره حمایت معیشتی دولت از شهروندان نیز گفت: با وضعیت بودجه دولت و وجود تحریم‌ها و مشکلات نفتی، نمی‌توان از دولت انتظار حمایت‌های بیشتری داشت؛ تجهیز بیمارستان‌ها و فراهم کردن امکانات بهداشتی حمایت‌‌هایی است که از سوی دولت انجام شده و باید آنها را در نظر گرفت.

وی ادامه داد: مردم از طریق گروه‌های جهادی، بسته‌های معیشتی را آماده می‌کنند و در روستاها توزیع می‌کنند یعنی اکثر حمایت‎‌ها مردمی است. ما حرکت‌های نوع‌دوستانه را در شهرستان لامرد و مهر به خوبی شاهد هستیم و امیدواریم کشور و جهان این بحران را به زودی پشت سر بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار