بگذریم حتی با وجود اینترنت ،خانواده هایی که توان سیر کردن شکم اعضای خانواده اشان را هم دارا نیستند، باید گوشی هوشمند ورایانه را چگونه و از کجا تامین کنندتا  از این عدالت آموزشی بهره مند شوند ابهامی است که باید مجریان این طرح پاسخگوی آن باشند ! 
کد خبر: ۸۴۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 25 April 2020

تابناک ایلام::مدیرکل آموزش وپرورش جدید استان ایلام در اولین مصاحبه رسمی خود در خصوص وضعیت آموزش در دوران کرونا با اشاره به اینکه تمام مدارس ابتدایی استان ایلام به سامانه شاد متصل هستند، گفته است: تمامی مدیران ابتدایی مدارس نیز عضو این شبکه هستند.

وقتی مدیر جدید یک مجموعه مهم باشی و بدون اطلاع از وضعیت مدارس شهرستان های مختلف تنها مرجع اطلاعاتی ات آمار نادرست  باشد ،خروجی آن بهتر از این آدرس غلط نمی تواند باشد که بدون توجه به وضعیت اینترنت شهرستان های هلیلان ،بخشی از چرداول ودیگر شهرستان های استان اعلام کنی که تمام مدارس ایتدایی استان به سامانه شاد متصل هستند . 

چرا راه برویم ،همین ساعتی پیش تصویری از دانش اموزان روستای چمژاب شهرستان دره شهر زادگاه آقای مدیرکل در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن دانش آموزان و اولیاء شان به تصویر کشیده شده است که به دلیل نبود اینترنت کبلومترها از روستا دور می شوند تا مثلا به شبکه شاد متصل شوند تا کمی دورتر مدیرکل محترم بادی در غبغب اندازد وبگوید به لطف وزارت متبوعش و مخابرات استان ،همه چیز به وفق مراد است ! 

از انصاف به دور است که مشکلات این حوزه را گردن مدیری بیاندازیم که هنوز جوهر حکم مدیریتش خشک نشده است ،بنا هم نداریم که در مسیر حرکت ایشان سنگ اندازی نموده ویا با حاشیه سازی ،وقت ایشان را به پاسخگویی به حاشیه ها هدر دهیم !اما این را به ایشان متذکر می شویم که در همین ابتدای راه فریب آمارهای خلاف واقع را نخورند و در دام حلقه حاشیه ساز دور وبری هایشان گرفتار نشوند! 

جناب مدیرکل ! استان ایلام یک استان کمتر توسعه یافته است ،بسیاری از روستاهای  این استان حتی از نعمت یک محیط آموزشی هم بی بهره اند ،چه رسد به اینکه اینترنت وتلفن داشته باشند !وقتی که می گویید تمامی مدارس ابتدایی به شبکه شاد متصل هستند ،یعنی اینکه در این مدت 48ساعتی که به صندلی مدیریت تکیه زده اید  در همه شاخص های توسعه رشد داشته اند !روستاها صاحب تلفن واینترنت شده اند و ما بیخبریم! 

جناب مدیرکل !اگر نمی دانید بهتر است بدانید ،در حال حاضر ساکنین تعداد زیادی از روستاهای استان در عمق محرومیت دست وپا می زنند ،قربانی تبعیض و دوگانگی های چندین وچند ساله مسئولین شده اند ،اصلا نمی دانند تلفن همراه ،تبلت ولب تاب چه رنگی دارد ،وقتی که ازعصر انفجار اطلاعات و کارهایی که با اینترنت انجام می شود برایشان صحبت می کنی ،احساس می کنند که واقعا مورد استهزاء قرار می گیرند ، آیا این روستاها هم شامل همان آمار مورد نظر شما می شوند؟یعنی به شبکه شاد متصلند ؟! اگر جواب "آری" است ،بفرمایید چگونه ؟!

 جناب مدیرکل!بدانید که آماری که شما اعلام کردید اصلا با واقعیت های میدانی استان ایلام همخوانی ندارد ،این را می دانیم که تمامی بخش های کشور اسیر آمارهای کذایی مدیران قرار دارند ،اما چیزی که عیان است با آمارهای ساختگی قابل کتمان نیست !همه مدارس ابتدایی استان بدون اینترنت نمی توانند به شاد متصل باشند !احتمال می دهم منظور شما مدارس مستقل باشد ،چرا که تعداد مدارس آموزگار مدیری که در سطح روستاهای دورافتاده پراکنده اند بالغ بر  500مدرسه اند !

 بگذریم حتی با وجود اینترنت ،خانواده هایی که توان سیر کردن شکم اعضای خانواده اشان را هم دارا نیستند، باید گوشی هوشمند ورایانه را چگونه و از کجا تامین کنندتا  از این عدالت آموزشی بهره مند شوند ابهامی است که باید مجریان این طرح پاسخگوی آن باشند ! 

مخلص کلام اینکه ،بهتر است مراقب آمارها باشید ،نیم نگاهی به اطرافیانت هم داشته باشید ،چون این مسیر همان مسیری است که سر مدیرکل قبلی را به سنگ زد!البته از خدا می خواهیم مسیر شما به خیر وصلاح فرزندان مردم وفرهنگیان پرتلاش آموزش وپرروش ختم شود !

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
درود برشرفتان بااین حقیقت گویی مدیر کل محترم همین اول کار بایدیک خانه تکانی اساسی کند مشت نمونه خرواراست دروغ ودروغ ودروغ درهمین شهرستانها که گفتین همکاردارم کادرمدرسه است میگفت ازاول اسفند پایش رارامدرسه نگذاشته مقایسه کنید باهمین شهرابلام که همکاردیگرم باهمان شرایط سرکارمی رود .آشفته بازاریست به خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
این خبرروپوشش کشوری دادن وخیلی بده اگه مدیرکل جدید بدون تحقیق گزارش تیم قبلی!!!برای نزدیک کردن خودشون به ایشون روباورکردن!!!!هنوز خیلی مدارس مرکز شهرستانهاهم وصل نشدن میگفتن ورودی اداره هاروبستن کسی تونره ومدیران مدارس واولیا دانش آموزان دم درورودی منتظر پاسخند.البته تاقبل عوض شدن مدیر کل شایدالان راهو بازکرده باشن!!!!
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
چرا راه دور میرین جناب اسدی عزیز و بزرگوار ؟ بنده به لحاظ ساختاری و امنیتی کلا با نصب برنامه ها و اپلیکیشن های ایرانی مشکل دارم و تاکنون هیچ برنامه ایرانی رو نصب نکردم که بارها موجب مشکلاتی هم شده ولی ارزش این رو داره که خیالم راحت باشه از فضول نامرئی .به همین خاطر اپلیکیشن شاد هم از این قاعده دور نیس و مقاومت کردم که فرزندم نصب نکنه و به ناچار و اصرار زیاد دانلود شد و بدون اینکه اجازه ای گرفته شود خوبه خود نصبم گردید برخلاف دیگر برنامه ها که موقع نصب اجازه میگیرن و چگونگی دسترسی به محتوی گوشی رو اعلام میکنن . متاسفانه یک هفته س فرزندم نتونسته وارد برنامه بشه و خطای 407 و 401 اعلام میکنه و.....
راشدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
امیدوارم جناب زینیوند فریب عده ای چاپلوس ابن الوقت که مثقالی خدمت صادقانه در چنته نداشته و عمری است فقط نان زبان دراز و روابط ویژه را در ستاد استان میخورند نخورده و بین خادم و خائن تفاوت قائل شوند
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
جناب مدیرکل تا چشم فتنه اداره کل را کور نکند موفق نیست
افرادی که هیچ تاثیری جز ناامید کردن ندارند
معاون مالی.
تربیت بدنی و زیر مجموعه فتنه گرش
مدیر غیر انتفاعی
اموراداری
بازرسی
اینا باید پاکسازی بشن تا معلمان اعتماد کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار