مجمع اصولگرایان استان قم در نامه‌ای خطاب به سران قوا گفت: برحسب وظیفه اجتماعی خود از سران محترم سه قوه تقاضامندیم، در این برهه حساس، رسیدگی و مدیریت فضای مجازی و حمایت از پیام رسانان ایرانی و ایجاد یک پلتفرم جایگزین ایرانی برای اینستاگرام را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۸۴۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۳ 26 April 2020

به گزارش تابناک قم، مجمع اصولگرایان استان قم در نامه‌ای خطاب به سران قوا نسبت به وضعیت پریشان فضای مجازی ابراز نگرانی کرد.

در این نامه آمده است: همانطور که مستحضرید با پیروزی انقلاب شکوهمند ایران در ۲۲بهمن ۵۷ دستهای ظالمان و مستکبران عالم از جمله امریکا از کشورمان قطع گردید لکن این اشرار در طول ۴۱ سال گذشته لحظه ای از دشمنی و اختلاف افکنی و جنگ سخت و نرم دست بر نداشتند و تمام تلاش خود را برای تاثیر گزاری بر اعتقادات و رفتارهای ملت شهید پرور ایران بکار بستند. لکن با عنایت خداوند متعال و دعاهای حضرت ولیعصر(عج) و هوشیاری و تدین ملت بزرگ ایران نتوانستند راه به جایی ببرند.

و تاسف بار این که نقطه اصلی مورد هدف و حمله اجانب، بخش مهم و ارزشمند فرهنگی جامعه دینی ما بوده است و بهترین راه میان بر برای تخریب لایه های مختلف فرهنگی ورود از منفذی نامبارک به نام فضای مجازی بوده است که متاسفانه تعفن و تاثیر مخربی را در بین خانواده ها به دنبال داشته است.

در ادامه این نامه تصریح شده است: مشکلات اخیر و قطع اختیاری شبکه اینترنت با خارج از کشور تجربه خوبی بود که جدی گرفته نشد و در موقعیتی که هیچ پلتفرم و بستر مناسب و کنترل شده ای برای فعالیت مجازی مردم وجود ندارد سبزه مزبله ای به نام اینستاگرام در حال بروز تاثیرات مخربی بر روح و جان کودکان و نوجوانان بوده و جالب است که حتی به گزارش ایسنا و به نقل از بی بی سی و یک نظرسنجی مهم که انجمن سلطنتی بهداشت عمومی انگلیس انجام داده، هزار و 479 کاربر شبکه‌های اجتماعی در سنین ۱۴ تا ۲۴ سال شرکت کردند و از آنها خواسته شد بگویند که شبکه‌های اجتماعی چه تاثیری بر اضطراب، افسردگی، تنهایی، آزار و تمسخر آنها دارد و نتایج این نظرسنجی نشان داد که اینستاگرام بدترین تاثیر را بر سلامت روانی جوانان داشته است.

در این نامه اذعان شده است: لذا برحسب وظیفه اجتماعی خود از سران محترم سه قوه تقاضامندیم، در این برهه حساس رسیدگی و مدیریت فضای مجازی و حمایت از پیام رسانان ایرانی و ایجاد یک پلتفرم جایگزین ایرانی برای اینستاگرام را در دستور کار قرار دهند. بدیهی است کوتاهی ها و بی تفاوتی ها در این موضوع حیاتی در حافظه تاریخی ملت ایران و پیشگاه خداوند متعال ثبت خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار