معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: آرایشگاه‌های زنانه در اصفهان هنوز مجوز فعالیت دریافت نکرده‌اند و تنها آرایشگاه‌های مردانه اجازه فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۴۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 27 April 2020

کمال حیدری با تاکید بر اینکه در حال حاضر در استان اصفهان نقطه سفید نداریم، تصریح کرد: استان اصفهان در وضعیت قرمز است اما در نقاط مختلف با نوسان آمار روبرو هستیم.

وی تاکید کرد: فعالیت مجدد مساجد و اماکن متبرکه تنها با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا امکان پذیر است.

حیدری همچنین در خصوص روند فعالیت آرایشگاه‌ها در استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر تنها آرایشگاه‌های مردانه امکان فعالیت دارند و تصمیمی برای شروع فعالیت آرایشگاه‌های زنانه گرفته نشده است.

وی به راه‌اندازی ۷۵ مرکز ۱۶ ساعته در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: با توجه به سیاست‌های وزارت بهداشت پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش مراجعه شهروندان به بیمارستان‌ها در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس مراکز درمانی ۱۶ ساعته در سطح استان راه‌اندازی شد.

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان افزود: مراجعات مردم به این مراکز با توجه به تماس‌های گرفته با خانواده‌ها روز به روز رو به افزایش است، همچنین باید توجه داشت که امکان تشخیص کرونا نیز در مراکز ۱۶ ساعته فراهم شده است.

وی افزود: بر اساس آمار اتخاذ شده در روز پنج اردیبهشت ماه ۹۱ نمونه از بیمارستان ها، ۱۰ نفر از بخش سرپایی اورژانس و ۶۰ نمونه نیز در مراکز ۱۶ ساعته دریافت شده است که از این تعداد در بیمارستان‌ها ۳۱ مورد مثبت بوده، در قسمت اورژانس مورد مثبت نبوده و در مراکز ۱۶ ساعته نیز ۱۶ مورد مثبت کرونا شناسایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار