فرمانده انتظامي شهرستان مشهد از دستگیری 5 متهم پرونده سرقت خودروو كشف انبار متروكه  محل اوراق سازي وسايل نقليه سرقتي در یکی از مناطق حاشیه ای مشهد خبر داد. 
کد خبر: ۸۴۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۴ 28 April 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ" عباس صارمي ساداتي" در تشريح اين خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت خودرو در بعضی از مناطق سطح شهر مشهدمقدس و با توجه به افزايش این پروندها كه خودروها را با شگردي مشابه سرقت و بعد از چند روز پس از فك موتور و قطعات ديگر رها مي شدند، مراتب به صورت ويژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تيم دايره تجسس كلانتري پنج تن مشهد با اقدام هاي اطلاعاتي و بررسي علمي سرنخ هاي موجود، یکي از عاملان سرقت را چهره زني و تحت تعقيب قرار دادند.

سرهنگ صارمي افزود: بررسي هاي پليسي در اين پرونده به انبار متروكه اي در حاشيه شهر مشهد انجاميد كه خودروهاي سرقتي در آن اوراق و قطعه و قطعه مي شد.

وي گفت: ماموران کلانتری پنج تن با هماهنگي مقام قضايي و پس از تكميل تحقيقات گسترده پوششي و درعملياتي غافلگيرانه متهم شناسايي شده و 4 همدستش را دستگير و در بازرسي از انبار متروكه 4 دستگاه خودرو سرقتي و وسايل و قطعات مسروقه به ميزان حجم بار كامل 3 وانت باركشف كردند.

فرمانده انتظامي مشهد با اشاره به این که متهمان دستگیرشده تاكنون به 21 فقره سرقت خودرو اعتراف کرده اند، اظهار داشت: در این زمینه شكات شناسايي و تحقيقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار