غلامرضا رضایی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه گفت: علاوه بر برنامه روزانه جهت ضدعفونی و گند زدایی سطح شهر،به محلات حاشیه نشین توجه ویژه ای داریم.
کد خبر: ۸۴۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 28 April 2020

اتشپاد غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:از ابتدای شروع اپیدمی کرونا آتش نشانی ۲۲ دستگاه، ارتش ۸ دستگاه و نیروی انتظامی (یگان ویژه) ۶ دستگاه برای گندزدایی و ضدعفونی شهرستان کرمانشاه به کار گرفتند.

وی افزود: در بحث ضدعفونی و گند زدایی سطح شهر، محلات حاشیه نشین و هیئات مذهبی را به صورت ویژه مد نظر قرار دادیم، به هیئت های مذهبی که با ما هماهنگ شدند مواد ضدعفونی تحویل می دادیم که به همین منظور حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ کوله پشتی برای مکان های صعب العبور در اختیارشان قرار دادیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه تاکید کرد: ضدعفونی و گند زدایی سطح شهر به صورت موردی هم انجام می شود، مثلا گزارشی مبنی بر مشاهده موردی از بیماری کرونا در محله خاصی گزارش می شد و نیروهای ما بلافاصله به ضدعفونی محله مورد نظر اقدام می کردند. همچنین ادارات شامل نیروی انتظامی، سپاه (مناطق مسکونی شان) ، مسکن مهرهای شهرک های کیهانشهر و آریاشهر را هم پوشش دادیم.

رضایی بیان داشت: در حال حاضر با توجه به اینکه مواد ضدعفونی مقداری به پمپ ها و مخازن آب ماشین ها آسیب می رساند، خلاقیت هایی برای کاهش این آسیب انجام شد و پس از آماده سازی خودروها مجددا عملیات گند زدایی را آغاز می کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار