آزادکار سنگین وزن تیم ملی کشتی کشورمان گفت: در مدت یک‌سالی که تا المپیک داریم، این فرصت را دارم تا بیشتر تمرین کنم و مدعی اصلی اعزام به المپیک باشم.
کد خبر: ۸۴۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 29 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،یدالله محبی ، با اشاره به لغو اردوهای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بدنبال شیوع کرونا از اوایل اسفند، اظهار کرد: تا قبل از شیوع این بیماری تمرینات تیم ملی به خوبی پیش می‌رفت و چون شش ماه تا المپیک فرصت داشتیم، می‌شد برای کسب نتیجه در این مسابقات به سطح آمادگی مناسبی رسید.

وی به تعویق رقابت‌های المپیک اشاره کرد و گفت: شاید هم تعویق یک‌ساله رقابت‌های المپیک بهتر باشد، چرا که می‌توانم در این مدت چند میدان بیشتر ببینم و با تجربه‌تر راهی المپیک شوم.

ملی پوش کرمانشاهی کشتی آزاد اضافه کرد: پس از تعطیلی اردوها و تعویق رقابت‌های المپیک 25 روز در قرنظینه خانگی بودم، اما چون تجهیزات زیادی برای تمرین درخانه نداشتم از یکی از دوستانم خواستم تا باشگاهش را در اختیارم قرار دهد.

وی از آغاز تمریناتش طی یکی دو هفته گذشته خبر داد و گفت: این روزها به همراه برادرم "ارشک" تمریناتم را با جدیت ادامه می‌دهم تا سطح آمادگی‌ام را حفظ کنم.

یدالله محبی که اواخر سال گذشته با مثبت شدن نتیجه تست دوپینگ دو کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم رقابت‌های جهانی 2019 قزاقستان توانست سهمیه المپیک 2020 را برای کشورمان بدست آورد، از اعلام این خبر به عنوان یکی از اتفاقات خوب سال 1398 یاد کرد و گفت: طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی با توجه به تعویق رقابت‌های المپیک قرار است امسال مسابقات انتخابی تیم ملی در همه اوزان برگزار شود، من هم آماده‌ام هر زمان که کادر فنی بخواهند کشتی بگیرم و خودم را به آنها ثابت کنم.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی‌اش حضور در رقابت‌های المپیک است، عنوان کرد: اولین قدم برای حضور در این رقابت‌ها، نشان دادن توانایی‌هایم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی است.

آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشورمان بابیان اینکه کشتی گیران قدرتمندی در این وزن در تیم ملی هستند، عنوان کرد: چندسالی است سطح وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران بسیار بالا رفته و تعداد مدعیان این وزن بیشتر شده‌اند که این مسئله از دو بعد می‌تواند خوب باشد.

وی اضافه کرد: افزایش تعداد مدعیان این وزن می‌تواند انگیزه بیشتری به همه کشتی گیران بدهد تا بیشتر تمرین کنند و از طرف دیگر کمک می‌کند هرکدام از این کشتی گیران که به مسابقات برون مرزی به ویژه المپیک اعزام شوند، شانس کسب مدال داشته باشند.

محبی خاطرنشان کرد: با این وجود من هم تمریناتم را با جدیت انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم تا بتوانم مدعی اصلی اعزام به رقابت‌های المپیک باشم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار