کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش‌ها طی ساعاتی از بعدازظهر امروز تا اواسط وقت فردا در استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.
کد خبر: ۸۴۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 29 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،شهناز حق‌پرست در خصوص وضعیت جوی استان، اظهار داشت: از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده امواج ناپایداری از جو منطقه عبور می‌کند و به تناوب سبب رگبار باران گاهی اوقات با رعد و برق در سطح استان می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط ناپایدار و بارندگی طی ساعاتی از بعدازظهر امروز تا اواسط وقت فردا و همین‌طور از بعدازظهر روز شنبه تا عصر روز یکشنبه به خصوص نیمه شرقی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش در بعضی از نقاط با رگبار تگرگ آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب همراه خواهد شد.

حق‌پرست تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل هفت و حداکثر 17 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده، در این بازده زمانی سومار به بیشینه دمای 31 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بخش کوزران و شهرستان اسلام‌آباد غرب با کمینه دمای چهار درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار