محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین داده ها هواشناسی، عبور امواج ناگایدار از جو منطقه سبب بارش رگبار گراکنده باران و رعد و برق در استان خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 29 April 2020

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده عبور امواج ناپایداری از جو منطقه به تناوب سبب رگبار باران و گاهی اوقات همراه با رعد و برق در سطح استان خواهد شد.

 وی افزود: شرایط ناپایدار و بارندگی طی ساعاتی از ظهر امروز تا اواسط وقت فردا و نیز از بعداز ظهر روز شنبه تا عصر روز یکشنبه به خصوص در نیمه شرقی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

 مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: لازم به توضیح است که بارش در برخی نقاط با رگبار تگرگ، آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب نیز همراه می گردد، در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ٧ و حداکثر ١٧ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

خسروی تاکید کرد: در این بازه زمانی سومار با بیشینه دمای ٣١ درجه سانتیگراد گرم ترین و بخش کوزران و شهرستان اسلام آباد غرب با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار