مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از سرریز سد شهدا(سلیمانشاه) شهرستان سنقروکلیایی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 29 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،بهرام درویشی ، با اشاره به بارندگی‌های قابل توجهی که از ابتدای امسال داشتیم، اظهار کرد: این بارندگی‌های خوب باعث شده هم اکنون بیش از یک میلیارد و 146 میلیون مترمکعب آب پشت سدهای استان ذخیره باشد.

وی با اشاره به ظرفیت یک میلیارد و 350 میلیون مترمکعبی 12 سد استان کرمانشاه، افزود: هم اکنون نزدیک به 85 درصد ظرفیت سدهای استان پر از آب است.

مدیرعامل شرکت اب منطقه‌ای استان کرمانشاه همچنین از سرریز سد سلیمانشاه سنقر به دلیل بارندگی‌های اخیر خبر داد و عنوان کرد: ظرفیت مخزن این سد نزدیک به 50 میلیون مترمکعب است.

به گفته درویشی، پیش از این نیز دو سد جامیشان و شیان در استان کرمانشاه سرریز کرده بود.

وی با بیان اینکه ذخیره آبی که پشت سدهای استان داریم برای این فصل مناسب است، یادآور شد: خوشبختانه آورد بارش‌های سال آبی جاری برای سدهای استان بسیار خوب بوده و برای مدیریت آبی که پشت سدها داشتیم و همچنین تازه کردن ذخیره موجود، بخشی از ظرفیت سدها را به صورت مدیریت شده رهاسازی کردیم تا به مصارف پایین دست برسد.

مدیرعامل شرکت اب منطقه‌ای استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، با همکاری مردم در مدیریت مصرف آب، تابستان امسال را با کمترین تنش و مشکل پشت سر بگذاریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار