رحیمی با بیان اینکه از مردم خواهشمندم اگر قصد سفر به استان فارس را دارند، حتما سفر نکنند، گفت: از مردم استان نیز خواهشمندم به‌شدت موارد بهداشتی را رعایت کنند.
کد خبر: ۸۴۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 01 May 2020

تابناک فارس به نقل از میزان:عنایت‌الله رحیمی  با اشاره به آخرین اقدامات استانداری فارس برای مقابله با کرونا گفت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا با توجه به اینکه کمبود شدیدی در تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی داشتیم ۱۳ خط تولید مواد ضدعفونی و شوینده در سطح استان راه اندازی کردیم.

وی ادامه داد: همچنین ظرفیت کارخانه‌های تولید الکل در استان را نیز افزایش دادیم و کارخانه های دیگری هم راه‌اندازی کردیم تا جوابگوی نیاز استان باشد.

رحیمی با بیان اینکه تولید ماسک به‌صورت دستی، ماشینی و مکانیکی را نیز در دستور کار قرار دادیم، گفت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا تولید ۱۰ تن مواد ضدعفونی کننده داشتیم که تولید آن را به بیش از ۱۰۰ تن رسانده‌ایم و در تولید ماسک نیز در آن زمان پنج هزار عدد تولید داشتیم که هم اکنون به تولید روزی ۲۰۰ هزار ماسک رسیده‌ایم .

استاندار فارس با بیان اینکه خطر کرونا هنوز رفع نشده است، گفت: تاکید موکدمان به شهروندان این استان و همچنین مردم عزیز کشور این است که پروتکل های بهداشتی، کاهش تماس‌ها، کنترل رفت و آمدها و جلوگیری از تجمعات را همچنان مد نظر داشته باشند.

رحیمی با بیان اینکه ار مردم خواهشمندم اگر قصد سفر به استان فارس را دارند، حتما سفر نکنند، گفت: از مردم استان نیز خواهشمندم به‌شدت موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی بیان داشت: اگر مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را نداشته باشند، ممکن است سطح ابتلاء به بیماری کرونا در این استان بالا برود. این ویروس هنوز ناشناخته است و تا راه درمان آن مشخص شود و واکسن آن شناخته شود باید با احتیاط برخورد کنیم.

استاندار فارس اظهارداشت: نگران هستیم عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی عده کمی از افراد، جان دیگران را به‌خطر بیندازد که ما درباره رعایت این موارد در ابتدا خواهش می‌کنیم اما اگر ببینیم کسانی هستند که سلامت دیگران را به‌خطر می‌اندازند، به‌طریق قانونی با آنها برخورد می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار