کد خبر: ۸۴۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 02 May 2020

 

دانشگاه گیلان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، تشکل‌های و انجمن‌های دانشجویی، دانشجویان بی‌بضاعت را تحت حمایت قرار می‌دهد.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تابناک/دانشگاه گیلان با همکاری بنیاد خیرین دانشگاه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، تشکل‌های و انجمن‌های دانشجویی، دانشجویان بی‌بضاعت را تحت حمایت قرار می‌دهد.

گفتنی است، شیوع ویروس کرونا و مشخص نبودن زمان اتمام آن مشکلات اقتصادی را بر جامعه تحمیل کرد. برخی از دانشجویان دانشگاه گیلان نیز مطمئنا دچار این آسیب شدند، بر این اساس دانشگاه گیلان تصمیم بر آن گرفت تا همانند ساخت مدرسه‌ای با نام خیرین دانشگاه در لرستان، با جمع آوری حمایت‌های مالی علاقمند، دست دانشجویان نیازمند را بگیرند.

در این راستا، دانشگاهیان می‌توانند با درخواست کسر حداقل یک روز حقوق و واریز آن به حساب بنیاد خیرین دانشگاه با دادن نامه در اتوماسیون و ارجاع آن به معاونین یا مدیران یا روسای دانشکده‌ها، پرداخت از محل حق التدریس و واریز آن به حساب بنیاد خیرین با دادن نامه به معاونین یا مدیران یا روسای دانشکده، واریز وجه نقد به حساب بنیاد خیرین در این اقدام خیرخواهانه شرکت کنند.

لازم به ذکر است، در سال گذشته و در راستای اقدامات خیرخواهانه در کمک به هموطنان سیل زده استان لرستان، دانشگاهیان دانشگاه گیلان متشکل از دانشجویان، کارمندان و اعضای هیأت علمی با مشارکت مالی خود و با حمایت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و دفتر مشارکت‌های مردمی و نهادها، مدرسه‌ای را با ۸۳ متر ساختمان آموزشی، ۳۰۰ متر محوطه سازی و ۱۰۰ متر دیوارکشی در روستای کلات زیودار استان لرستان با نام خیرین دانشگاه گیلان بنا کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار