فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری 8 سارق حرفه‌ای خبرداد.
کد خبر: ۸۴۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 02 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جمال موسوی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعداد 8 نفر از سارقان حرفه ای در شهر ایلام به صورت گسترده اقدام به سرقت و انبار آن در پاتوق خود می کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام تحقیقات نامحسوس و کارهای اطلاعاتی و پلیسی سرانجام مشخص شد سارقان در 2 پاتوق سکونت دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه انهدام این پاتوق‌ها موجب رضایتمندی شهروندان شده است، گفت: در این راستا بامداد امروز پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران کلانتری 12 موفق شدند تعداد 8 نفر از سارقان حرفه ای را دستگیر و تعدادی اموال سرقتی نیز کشف کنند.

وی عمده فعالیت این سارقان را سرقت های خرد عنوان کرد و خاطرنشان شد: سرقت محتویات داخل خودرو و سرقت از اماکن متبرکه برخی از اقدامات این سارقان است.

موسوی با بیان اینکه سارقان هم اکنون در مرحله بازجویی و تحقیقات هستند، گفت: متهمان پس از تکمیل شدن تحقیقات تا ساعاتی دیگر به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه از اول اردیبهشت ماه تاکنون 3 پاتوق سارقان در شهر ایلام متلاشی شده، تصریح کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و جمع آوری معتادان متجاهر ادامه خواهد یافت./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار