معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعداد معلم ها و فرهنگیان شاغل استان را در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۸۴۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 02 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،ماشالله پروین به مناسبت روز معلم، با اشاره به نقش مهم معلمها در پرورش مدیران و مسئولان فردای جامعه، گفت: اگر معلمها در رفاه باشند، بهتر خواهند توانست مشغول امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان شوند.

وی هزینه کردن در آموزش و پرورش را سرمایه‌گذاری دانست و گفت: برای داشتن جامعه‌ای موفق در آینده باید امروز به معلم ها بیشتر بها داده شود.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد : در استان ۲۵ هزار و ۷۳۳ فرهنگی شاغل داریم که عهده‌دار کار تعلیم و تربیت ۳۲۵ هزار دانش آموز استان هستند.

پروین با اشاره به تلاش‌های فرهنگیان استان برای امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان این استان، گفت: در حالی که درشهرستان‌های مرزی و یا محروم استان در بعضی از رشته‌ها ممکن است با کمبود کمبود معلم مواجه باشیم، اما با سازماندهی و ساماندهی درست معلم ها و همکاری خوب فرهنگیان استان هیچ کمبود معلمی در مدارس نمی بینیم و با کار مضاعف معلم های استان هیچ کلاس درسی بدون معلم نمی ماند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی ۳۲۹۴ معلم و فرهنگی نمونه در سطح آموزشگاهی در سال جاری بر اساس شاخصه های معلم نمونه، گفت: امسال ۲۳۸ معلم و فرهنگی در سطح منطقه‌ایی به عنوان معلم نمونه و توانمند شناسایی شدند که در نهایت ۵۰ معلم به عنوان معلم نمونه و توانمند استانی معرفی شدند.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های روز معلم به صورت مجازی برای جلوگیری از شیوع کرونا، گفت: در چندین برنامه با حضور رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین کشوری و استانی از معلم‌های نمونه و توانمند استان تقدیر خواهد شد.

از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم نامگذاری شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار