محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از شرایط جوی استان در روزهای آتی خبر داد و گفت: بر اساس آخرین بررسی های هواشناسی شرایط ناپایدار و بارندگی بویژه در روز چهارشنبه نمود بیشتری خواهد داشت.
کد خبر: ۸۴۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 02 May 2020
محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین داده های هواشناسی هوای استان تا صبح فردا یکشنبه صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید، رشد ابر، بارش باران غالبا به شکل رگبارهای بهاری گاهی رعد وبرق و احتمالا در برخی نقاط بویژه در نواحی شمالی و شرقی استان با رگبار تگرگ همراه خواهد بود.

وی افزود: به دنبال این شرایط سامانه ای ناپایدار روز سه شنبه تا اوایل وقت روز پنج شنبه جو منطقه را متاثر کرده و به تناوب سبب وزش باد و بارش باران همراه با رعد و برق در سطح استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی تصریح کرد: شرایط ناپایدار و بارندگی در روز چهارشنبه بویژه در نواحی شمالی استان از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود. این وضعیت ممکن است با رگبار پراکنده تگرگ هم همراه گردد.

وی خاطر نشان کرد:وزش باد این سامانه طی ساعاتی از روزهای سه شنبه و چهارشنبه شدید می شود و به تدریج باعث غبار آلود شدن هوا در نقاط مختلف به ویژه در نواحی مرزی خواهد شد.

خسروی تاکید کرد: اما در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ٨ و حداکثر ٢۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده، در این بازه زمانی سومار با ٢۴ درجه سانتیگراد گرم ترین و بخش حمیل با کمینه دمای ۵ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار