رئیس کل دادگستری استان مرکزی:
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: برای دوران پساکرونا باید فکر اساسی کرد تا طرح های مولد خود جوش به یک جهاد عمومی تولید منجر شود وشعار سال تحقق یابد.
کد خبر: ۸۴۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 02 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در حاشیه بازدید از 5واحد تولید ماسک و الکل در اراک و حاجی آباد افزود: این روزها ویروس کرونا سلامت مردم را تحت الشعاع قرار داده است و عده‌ای از مردم و گروه‌های جهادی به صورت خودجوش برای رفع کمبود ماسک ودیگر اقلام بهداشتی وارد عمل شده اند.
وی با تاکید برضرورت انجام رزمایش کمک مؤمنانه یادآورشد: کمک به هم نوع در هر نوع و شکلی که باشد در قالب مواسات تعریف می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم به صورت جهادی به میدان آمده و رفع نیاز مردم به ویژه محرومان را در دستور کار خود قرار داده اند.
حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا مدعیان قدرت زانو زمین زده و ادعای پوشالی آنان به همه جهان ثابت شد گفت: آنان حتی در تأمین اقلام بهداشتی و اولیه برای مقابله با این بیماری ناتوان هستند و آمار کشته شدگانشان زیاد است.
این مقام مسئول با بیان اینکه به همت مردم ایران زمین و یاری خدا در تأمین اقلام بهداشتی کمبودی نداریم ادامه داد: جوانان در این مدت 70 روز از خواب و خوراک و خانواده خود گذشتند و از منزل شهید تا مسجد و حسینیه را به محل جهاد تبدیل کردند.
وی با تأکید بر انعکاس اخبار جوانمردی و روحیه خودباوری جوانان، مردان و زنان ایران زمین توسط اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما افزود: شاهدیم در بسیاری از کشورها اقلام بهداشتی در حال احتکار شدن است و بسیاری از مردم این کشورها در حال از بین رفتن هستند، اما مردم کشور ما با ایثار در میدان حضوری فعال دارند.
حجت‌الاسلام موسوی از حضور جهادی بانوان و آقایان جهادگر در صحنه مقابله با کرونا به عنوان رزمایش همدلی، تبلور انسانیت و احساس یاد کرد و گفت: بااستفاده از همین کارگاه های تولیدی می‌توان دوران پساکرونا را پشت سر گذاشت.
وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب مردمی است و هرجا کار را به مردم سپردیم عملکرد موفق داشته ایم افزود: پشتوانه امنیت ملی، سیاست و نظام مردم همیشه در صحنه هستند، اگر به داشته‌ها و توانمندی‌های داخلی خودمان اتکا کنیم بی‌شک سربلند خواهیم بود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (دام ظله العالی ) چند سالی است بر مقاوم سازی اقتصاد تأکید بسیار دارند و ما باید به این فرمایش ایشان جامه عمل بپوشانیم گفت: اقتصاد ایران اسلامی قابلیت ایستادگی روی پای خودش را دارد، اما برای تحقق این مهم باید همه به نتیجه ما می‌توانیم برسند.
وی با بیان اینکه همه ثابت کردند در دوران پسا کرونا با حضور مردم مشکلات حل می‌شود، اما برای رسیدن به این مرحله باید فرهنگ سازی شود افزود: برای برون رفت از دوران پسا کرونا می توان از کارگاه‌های خودجوش تهیه اقلام بهداشتی استفاده کرد، اما تبلیغ می تواند به مردم گوشزد کند که زندگی در مواسات و صلح و سازش رنگ بهتری به زندگی آنان دهد، نباید چاله‌های کرونا را با بی تدبیری تبدیل به چاه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار