فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به شناسایی یک باند کلاهبردار که به بهانه پرداخت تسهیلات کم بهره در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم می کردند، از شهروندان خواست تا مراقب چنین افرادی باشند.
کد خبر: ۸۴۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 02 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: اخیرا در فضای مجازی اعضای یک باند سازمان یافته با درج آگاهی در فضای مجازی شهروندان را ترغیب می کردند که اقدام به دریافت تسهیلات کم بهره و ارزان قیمت از آنها کنند.

وی افزود: این افراد همچنین در ازای پرداخت تسهیلات مورد نیاز مردم از آنها می خواستند که به عنوان ضامن طلا به مقدار وجه دریافتی گرو بگذارند و زمانی که حساب خود را تصفیه کردند آن را تحویل بگیرند.

سرهنگ براری خاطرنشان کرد: اعضای باند تاکنون به این روش و تبلیغات گسترده در فضای مجازی و برخی سایت ها، اقدام به کلاهبرداری از برخی شهروندان و سرقت طلاجات آنها کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: آنهایی که تاکنون به این روش مورد سرقت واقع شده اند حتما در اسرع وقت شکایت خود را در یکی از کلانتری ها ثبت کنند.

وی همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده چنین آگهی هایی در فضای مجازی مراقب باشند در دام افراد کلاهبردار گرفتار نشوند و موضوع را به پلیس گزارش کنند.

سرهنگ براری در پایان با اشاره به شناسایی اعضای این باند، از تلاش برای دستگیری آنها خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار