دمای هوا ساری در روز چهارشنبه به حدود ۳۴ تا ۳۵ درجه سانتیگراد می رسد و در ارتفاعات نیز افزایش محسوسی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۴۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 03 May 2020

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران دمای هوای استان تا اواسط هفته افزایش ۱۰ درجه ای را تجربه کرده و کاملا تابستانی می‌شود.

مازندران روزهای نخست هفته را با آسمانی ابری همراه با بارش های پراکنده و شب های خنک و روزهای معتدل پشت سر گذاشت. بامداد امروز نیز مردم مازندران برای ساعاتی شاهد عبور توفان از استان بودند که بر اساس اعلام هواشناسی مازندران سرعت آن در برخی مناطق به ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

کارشناس پیش بینی هواشناسی مازندران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش بینی می شود آسمان ابری همراه با بارش های پراکنده و رگباری تا پایان امروز در استان تداوم داشته باشد که تمرکز بیشتر آن بر مناطق کوهستانی است ، اما از فردا تا پایان روز چهارشنبه آسمان استان آفتابی پیش بینی می شود که با افزایش محسوس دما و گرم شدن هوا همراه است.

مرتضی فرجی با بیان اینکه دمای هوای مازندران امروز حداکثر در مناطق جلگه ای به ۲۵ درجه خواهد رسید ، افزود: دمای هوا در روز سه شنبه و چهارشنبه به اوج خود در هفته جاری می رسد و در برخی مناطق تا ۱۰ درجه سانتیگراد افزایش دارد.

به گفته این کارشناس هواشناسی دمای هوا ساری در روز چهارشنبه به حدود ۳۴ تا ۳۵ درجه سانتیگراد می رسد و در ارتفاعات نیز افزایش محسوسی خواهد داشت.

فرجی اظهار داشت: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی هفته جاری گرم ترین روزهای بهاری سال ۹۹ تاکنون خواهد بود .

وی ادامه داد : از اواخر روز چهارشنبه تا پایان روز پنجشنبه با ورود جریان مقطعی کم فشار ، آسمانی ابری همراه با بارش پراکنده در مازندران پیش بینی می شود که کاهش دما را نیز در پی دارد.

برچسب ها: هوای مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار