کد خبر: ۸۴۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 04 May 2020

تابناک/جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مازندران با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) افزود:‌ بهشتی که برای انسان در دنیا بیان شده ،زندگی زیر سایه اهل بیت (ع) است.لذااز خدا بخواهیم آدم را از این بهشت بیرون نکند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  آئین  تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، آیت الله  محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولان کشوری و استانی در سپاه کربلا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر  در این آئین ضمن تسلیت به مناسبت رحلت شهادت گونه بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و ابلاغیه سلام رهبر معظم انقلاب به پاسداران، به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:‌ اگر موفق شدیم لیله اقدر را درک کنیم آن وقت می توانیم از فیوضات قرانی هم بهره برداری کنیم .

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه قران دشمن را به ما معرفی می کند، افزود:‌مراقب شیطان  باشید که اهل فتنه انگیزی است .مبادا روی دام شیطان گیر کنید.

حجت الاسلام  طیبی فربا اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) افزود:‌ بهشتی که برای انسان در دنیا بیان شده ،زندگی زیر سایه اهل بیت (ع) است.لذااز خدا بخواهیم آدم را از این بهشت بیرون نکند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با بیان اینکه کسانی که درزیر سایه ولایت و اهل بیت (ع) هستند در همین دنیا در بهشت هستند، ادامه داد:‌باید مراقب دشمن بود چرا که از مسیرهایی می آید که انسان آن را نمی بیند.

حجت الاسلام  طیبی فر در بخش دیگری از اسلام به جایگاه ولایت پرداخت کرد و گفت ‌:کتاب الله با عترت جدا نیست .لذا ماه رمضان فرصت مغتنمی است برای استفاده از ظرفیت ولایت.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تصریح براینکه ما امروز گرفتار غفلت هستیم و برخی ها به سد انقلاب اسلام ضربه می زنند افزود:‌گاهی برخی  چیزهای کوچک هم باعث شکستن سد می شود.

حجت الاسلام  طیبی فر در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که اگر از سیم خاردار نفس عبور کردیم می توانیم از سیم خاردار دشمن عبور کنیم ، اضافه کرد:‌وقتی گرفتار خودمان هستیم نمی توانیم کاری انجام دهیم.

 به گزارش بسیج، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا معارفه و از زحمات حجت الاسلام یدالله غلامی  قدردانی شد. 

گفتنی است، حجت الاسلام  یدالله غلامی به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران منصوب شده است و حجت الاسلام تسخیری هم پیش از این نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار