کد خبر: ۸۴۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 05 May 2020

قهرمان گیلانی سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون اتومبیلرانی شد

تابناک/ ثمینا صامت قهرمان گیلانی چند دوره مسابقات اتومبیلرانی سرپرست نایب رییسی کمیته رالی و باگی فدراسیون اتومبیلرانی کشور شد.

ثمینا صامت از سال ۸۹ فعالیت در رشته اتومبیلرانی را آغاز کرده و در حال حاضر به عنوان نماینده شهرستان بندر انزلی و استان گیلان در رشته های اتومبیل رانی فعالیت می نماید و تاکنون موفق به کسب عناوینی همچون  قهرمانی کشور در دومین دوره مسابقات فهرمانی اتومبیلرانی اسلالوم کشور استان البرز سال ۹۵، نایب قهرمانی رشته اسلالوم کشوری در کلاس +۱۵۰۰ cc  اردیبهشت ۱۳۹۴ در منطقه آزاد بندر انزلی ،  نایب قهرمانی رشته اسلالوم کشوری در کلاس +۱۵۰۰ cc مرداد ۱۳۹۴ در پیست آزادی تهران،  مقام اول استانی در رشته اسلالوم انتخابی کشوری قزوین جام همدلی در کلاس +۱۵۰۰ cc  مرداد ۱۳۹۴ در استان قزوین شده است.

صامت متولد ۱۳۶۶ و کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر است . وی به لطف حضور در خانواده ای ورزشکار از کودکی در ورزشهای مختلف فعالیت داشته و عضو تیم شنا و قایقرانی و بسکتبال بوده و مدرس درجه دو نجات غریق کشور ، داور شنا و نجات غریق کشور، دارنده مدرک غواصی از ایتالیا نیز هست.

وی همچنین بعنوان داور در مسابقات رالی خاورمیانه در سال ۲۰۱۷ شرکت داشت.

روز شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور فرهادی زاد معاونت وزارت بانوان ورزش و جوانان کشور ، ناظمی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری و کیانی دبیر فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری و فیروزه سید مهدی نائب رئیس بانوان فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری برای هر رشته در اتومبیلرانی و موتور سواری نائب رئیس بانوان معرفی و اهدای حکم انجام شد.

مسابقه اتومبیل‌رانی که با قوانین مشخص از قبیل سرعت، زمان و مسیر مشخص در جاده‌ها و مسیرهای آفرودی با مسافت طولانی برگزار می‌شود را رالی می‌گویند.

باگی یک وسیله نقلیه موتوری تفریحی با چرخ های بزرگ و لاستیک های عریض است که برای استفاده در تپه های شنی، سواحل و یا بیابان طراحی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار